středa 8. července 2020

New Haircut: Doing My Makeup For The First Time

Udělala jsem nové video na YT, téma je zjevné – poprvé se líčím ve svém novém účesu na ježka.



Použité produkty:

Rimmel Lasting Finish 25hr, 200 Soft Beige – makeup
Catrice Camouflage, 010 – korektor
Make Up For Ever Pro Sculpting Brow – tužka na obočí
I Heart Revolution Chocolate, Red Velvet – paletka očních stínů
Pupa Vamp! Sexy Lashes – řasenka
Freedom Pro Lipstick Pink, 104 Wildflower – rtěnka
Rimmel Stay Matte Powder, 001 Transparent – pudr
Rimmel Natural Bronzer, 022 Sun Bronze – bronzer
Avon Mark Magix Set Spray – fixační sprej
Mac Cosmetics Retro Matte Lipstick, 701 All Fired Up – rtěnka

9 komentářů:

  1. Páni, ty nové vlasy jsou pecka! ♥ Ze začátku jsem si na ně tedy musela zvyknout, ale na konci videa už jsem si tě s dlouhými vlasy ani nedokázala vybavit, že jsem se musela podívat na starší článek, jaké vlasy jsi vlastně měla :D Nový účes ti sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, byla to tedy velká změna a hlavně spontánní :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    nový účes se mi moc líbí, je to takové svěží a neokoukané:-) Moc ti to sluší. Video se mi taky líbilo. Já jsem minulý týden byla taktéž u kadeřnice a mám úplně novou barvu, která se mi moc líbí. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ten účes mám homemade :D, ale až to doroste, také zajdu tomu dát nějaký střih :)

      Vymazat
  3. Wau, naozaj odvážny krok s novým zostrihom. :) Tiež som jedno obdobie nosila extra krátke vlasy. :) Skvelé video. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, smiem vedieť prečo si sa dala na ježka? Mojej mamke zistili rakovinu a čakajú ju chemoterapie a ešte aj ožarovanie tak očakávame že príde o vlasy. Ale ona sa veľmi bojí a veľmi jej záleží na vlasoch. Ja som mala pol hlavy vyholenej kedysi. Inak veľmi ti to pristane aspoň ti nebude tak veľmi horúco cez leto.


    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamnice držím moc palce. Chápu, lidé hodně lpí zrovna na vlasech, ale opravdu o nic nejde nebo zkuste paruku.

      Vymazat