pátek 20. února 2015

15 Day Outfit Challenge: Day 4

Day 4: Something made/borrowed

Čtvrtý den výzvy je ve znamení půjčeného oblečení a nebo vyrobeného, v mém outfitu rozhodně nic vyrobeného nebude, dělá mi totiž problémy i přišití knoflíku. S vypůjčeným oblečením, ale nebude problém, stačí otevřít máminu skříň nebo zavítat do šatny (ano přesně tak, máme šatnu, resp. máma má) a nebudu vědět po jakém kousku sáhnout. Mám totiž to štěstí, že moje mamka se o módu zajímá a řekla bych, že má i styl.:) Takže vzhůru do mamky  šatníku!

Na výběr toho bylo opravdu mnoho nakonec jsem sáhla po obyč šatech ,  padla mě do oka jejich barva, ani nevím, že mamka takové má, k tomu jednoduchý svetřík na něj jelenní šperk v barvě šatů a doplním to dražšími kousky a to kabelkou Longchamp a retro botkami by Paco Herrera. Podotýkám, že ani jedna věc nepatří mně.:)
Šaty: HM
Boty: Paco Herrera
Kabelka: Longchamp
Svetřík: 1, 2, 3
Šperk: Jelenní šperky

3 komentáře:

  1. Randomly found your blog and can’t express how I like it!
    It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jelení šperk ♥ ach bože, to je roztomilé :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat