středa 27. dubna 2016

Bomber

Bomber 

Bomber bundy jste určitě již zaregistrovali, není to žádná novinka ve světě mody. Tuto sezonu však dostává nový originálnější směr. Bombery v neobvyklých barvách, materiálech nebo s výšivkami. Já přesto dávám přednost jednoduchým bomberům bez nějakých ozdob.

Dají se prý kombinovat se vším, je to univerzální kousek. Můžete je zkombinovat klidně s elegantnějšími kousky jako jsou úzké šaty, halenka, sukně. Já zůstanu asi stejně při zemi a svojí bomber bundičku budu klasicky nosit k skinny jeans a nebo boyfriend jeans.

Zde malá inspirace bomberů, které mi padly do oka, samozřejmě i s odkazy, kde je sehnat.
Máte doma tuhle bundičku? Plánujete si pořídit a nebo to není váš styl?

Bomber jacket

1     2     3
4     5     6     7

8 komentářů:

  1. Bomberky sú skvelou vecou na jar :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hello,
    nice this bombers!!
    would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle na obrázku to vypadá moc hezky, ale v obchodě na mě ne :-( Asi potřebuju vypasovanější střih.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jednu čiernu, klasika, ale brala by som do šatníka aj nejakú farebnú, khaki, bordovú, baby pink alebo baby blue :D Vôbec nie som náročná :D

    OdpovědětVymazat
  5. skvelý kúsok do skrine (y)

    Mám nový blog bola by som rada ak by si ho navštívila ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou super, ale mam pocit, ze mi vubec neslusi :D

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  7. I absolutely love bomber jackets! These ones are really cute!
    VelvetandVino.com

    OdpovědětVymazat
  8. Minulý rok mi babička koupila uplně dokonaly růžovy :3 ale připadám si jak balonek v tom :D

    OdpovědětVymazat