neděle 24. května 2020

5 Ways How To Wear a Black Blazer

Blazer

V mém šatníku jich "pár" najdete , hrozně se mi líbí, když je zakomponováno stylově v outfitu, ale já sama si sako vezmu na sebe pár krát do roka a to jich třeba 10 mám.

A ano štve mě to, že je nenosím, ale jednoduše mě to ani nenapadne si ho vzít. Výmluva na zimu a na období, kdy nosíme kabáty/bundy/svršky mám, je mi to nepříjemné. Vzít si sako, které není extra comfortní a na to ještě "rvát" kabát, tak to ne. Ale na jaře by to byl vlastně skvělý svršek, místo džísky či lehkého kabátku. Dodalo by to leckterým outfitům šmrnc.
Doma mám několik sak, různého střihu (klasické, oversized, krátké k šatům) a různých barev (černá saka, růžové, khaki, šedé) a dokonce i saka "vzorovaná" (puntíky, proužky).
 Musím na tom zapracovat a saka komponovat do outfitů, protože mnohokrát by mé "looky! vypadaly s tím sakem lépe, než když si na triko/halenku vezmu comfy svetřík.

Black Blazer

Black Blazer

Black Blazer

Black Blazer

Black Blazer





6 komentářů:

  1. Ja teda saká nenosim. Mám nejaké, ale nejak ma to ani nenapadne si ho obliect. A pritom sa daju tak pekne skombinovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám celkem dost a přesně téměř nikdy mě nenapadne si ho vzít a raději vezu bundičku, svetřík apod.

      Vymazat
  2. Saka mám ráda, jen letos mi přijde, že počasí zatím moc nepřeje k tomu, abych je vytáhla ze skříně :) Jinak moc pěkné outfity a inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfity jsi poskládala! :) Také mám doma pár blazerů, ale podobně jako ty ani já je moc nenosím, přijde mi, že nikdy na ně není vhodné počasí ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkám klidně bych si ho mohla vzít místo svetříku apod., ale ráno mě pak to nikdy nenapadne :D

      Vymazat