pátek 12. června 2020

10 Zaful One Piece Swimsuits #2

Minulý rok jste na blogu tento příspěvek mohli vidět (zde), tento rok jsem se ho rozhodla zopakovat, ale samozřejmě s novým výběrem plavek.
A proč? Asi proto, že se mi Zaful plavky moc líbí a baví mě brouzdat na webu a prohlížet si je.
Bohužel zrovna plavky si já nemůžu objednat, málokteré mi sedí.

One Piece
1          2          3          4          5       
6          7          8          9          10


5 komentářů:

  1. Beautiful Swimsuits. They look good.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné plavky a za mě můžu Zaful jen a jen doporučit. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě dost bojí, hlavně, co se týče vršku, téměř nic mi nesedne :D

      Vymazat
  3. Hrozně mě baví si tam ty plavky prohlížet :D

    OdpovědětVymazat