čtvrtek 29. října 2020

TV Show Journal #2

I Am Not Okay with This
2020, USA
Drama/ Dobrodružný/ Komedie/ Fantasy

První řada čítá sedm dílů a skouknete ji za víkend. Seriál je adaptací stejnojmenného komiksu. Prostředí – střední škola, hlavní postava – středoškolačka Sydney, která se snaží zvládat nejen školu, rodinu, kamarády, vztahy, ale také své nadpřirozené schopnosti, které se v ní začínají probouzet.
Seriál mi přišel jako dobrá oddechovka, koukala jsem na něj cestou v MHD, takže mi vyhovovala stopáž, která je cca 20 minut, na přejezdy z práce domu apod, ideál.
Hodnocení: 3/5


Unbelievable/ Neuvěřitelná
2019, USA
Drama/ Krimi

Seriál byl natočen podle skutečné události, vypráví příběh mladé dospívající dívky, která nahlásí na policii znásilnění, následně ho s ohledem na okolnosti odvolá a její příběh o znásilnění jí nikdo nevěří. Zároveň se nezávisle na dívce objevují dvě detektivky, které vyšetřují sérii podobných útoků tomu, který zažilo mladé děvče.
Hodnocení: 3/5


Dead to Me/ Smrt nás spojí
2019–2020, USA
Komedie/ Drama

Na Serialzone i ČSFD má seriál přes 70 %, s tímto názorem se neshoduji. Seriál mě nijak nenadchl i přesto, že jednu z dvou hlavních rolí hraje Christina Applegate, kterou mám ráda. Už je venku druhá řada a stále jsem se nerozhodla, zda ji dám šanci. Díly jsou celkem krátké, kolem 20min, tak uvidíme.
"Výbušná vdova pátrající po řidiči, který srazil jejího manžela a ujel, se spřátelí s excentrickou optimistkou, která tak trochu něco skrývá." (Netflix).
Hodnocení: 2/5


Jailbirds
2019, USA
Reality Show

O životě vězeňkyň v zařízení v Sacramentu – boje o moc, vztahy, prostě o tom, jak to chodí ve vězení. Pořad nám představí několik žen a jejich příběh v průběhu dvou sezón.
Hodnocení: 3/5

3 komentáře:

  1. Skvělé tipy na seriály, ty z vězeňského prostředí mě obzvlášť baví. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tipy :) Poslední dobou mám krizi a už vůbec nevím, co si pouštět ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jsem ráda za tipy na seriály, to se mi vždy hodí. Tyto hlavně neznám, tak se mrknu. Já se těším na sérii Chicago, hlavně tu s hasiči mám ráda (Chicago Fire). Taky bude v listopadu konečně nová řada The Crown, to je moje láska. Na Netflixu by měla být i nová řada Virgin River. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat