pátek 7. května 2021

TV Show Journal #5

What If/ Co kdyby

2019, USA
Drama/ Thriller

Mladá šťastně vdaná Lisa se snaží marně sehnat investora pro svůj start-up, když už si myslí, že vyčerpala všechny možnosti, objeví se Anne Montgomery. Ta nabízí finanční injekci do Lisiny firmy za podmínky, že stráví jednu noc s Lisiným manželem. A tím se rozehrává hra, záhady, tajemství, intriky. Seriál má deset dílů, takže ho zkouknete klidně za víkend. Seriál mi přišel ok, ač jsem měla problém s představitelkou Lisy (byla mi hrozně nesympatická) a Renée mi přišla jako by byla na drogách.
Hodnocení: 3/5

 

13 Reasons Why/ Proč? 13x proto

2017, USA
Drama/ Mysteriózní

"Stydlivý kalifornský středoškolák najde před dveřmi svého domu krabici s nahrávkami. Ty pochází od Hanny Bakerové, jeho spolužačky do které byl zamilovaný a která spáchala sebevraždu. S nahrávkami přichází i instrukce, aby je poslal dalším studentům a vytvořil řetězový dopis. Nahrávky totiž objasňují třinácti konkrétním lidem, jakou roli hráli v její smrti." Takhle zní úvod k první sérii seriálu, který má celkem 4 řady a je dostupný na Netflixu. Mám za to, že i s českým dabingem. První série byla nekompromisně nejlepší, bylo to něco nového, na teen seriál temného, s koncem každého dílu vás zajímalo, co bude dál. To se s dalšími řadami začalo vytrácet. Seriál se snaží pokrýt a upozornit na mnoho problémů s kterými se potýkají teenageři – deprese, úzkosti, osamělost, sexuální napadení, šikana apod. 
Hodnocení: 4/5

 

The Good Place/ Dobré místo

2016, USA
Komedie/ Drama/ Fantasy

Seriál skončil po 4 řadách a z mého pohledu byl u publika v celku populární, tedy rozhodně to vypadá, že více než u mě. Mě to prostě nebavilo a nezachránila to ani má oblíbená Kristen Bell. Nejsem ovšem říct pořádný důvod z jakého důvodu mne seriál nezaujal. Asi mi nepřišly nijak zajímavé postavy a jejich dějové linky. Také mi nepřipadalo, že by byl seriál nějak extra vtipný. Podívejte se sami na trailer, který vám prozradí o co se v seriálu jedná.
Hodnocení: 2,5/5

The Expanding Universe of Ashley Garcia/ Ashley Garcia: Geniální a zamilovaná

2020, USA
Komedie

Seriál je určen pro poměrně nižší věkovou kategorii než jsem já, to jsem také zohlednila v hodnocení. Přesto, že jsem nebyla cílovka, seriál je přišel vcelku zábavný a dobrý jako kulisa. Jedná se o sitcom o talentované patnáctileté dívce, která ve svém věku začíná budovat kariéru v oblasti robotiky a bydlet se svým bezdětným strýcem, který je trenérem na střední škole.
Hodnocení: 3/5

4 komentáře:

  1. Viděla jsem jen 13 Reasons Why a souhlasím s tebou, první série byla nejlepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já viděla ten první seriál. Napřed mi přišel takový jiný, nemohla jsem se do něj zadívat. Poté jsem si ho zamilovala a vůbec bych nečekala takový konec. 13 Reasons Why se mi také líbilo více z počátku.

    Somethinghibgbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to samé o tom What If jsem nevěděla nejdřív,co si myslet a pak ok :)

      Vymazat