neděle 17. října 2021

TV Show Journal #7

Bonding

2019, USA
Komedie/Drama

Tenhle seriál mě hodně bavil a bavily mě i jeho krátké 15minutové díly. A o co jde? Studentka univerzity si přivydělává jako domina. Do toho se ještě připlete její kamarád gay, který ji začne dělat asistenta.
Hodnocení: 4/5

Love

2016, USA
Komedie

Protiklady se přitahují a jinak to není u seriálu Love z dílny Netflix. Postavy nijak extra sympatické, především ženská hlavní postava. Některé díly bavily, některé vůbec. Je to tak na půl cesty, přesto jsem celý seriál zkoukla poměrně za krátkou dobu a nemusela jsem se do toho extra přemlouvat. Proč? Ani nevím 😀
Hodnocení: 3/5

Snowpiercer/ Ledová archa

2020, USA
Akční/Drama/Sci-Fi/Thriller

Na tyto typy seriálu nekoukám, není to můj šálek kávy. Přesto jsem do tohoto šla (zrovna na to koukal přítel a pak už jsem to prostě chtěla dokoukat). Země zmrzla a lidé přežili pouze ti, kteří byli ve vlaku. Vlak putuje po celém světě předem danou trať. Lidé jsou na tom v podstatě jako v dřívějším světě – jsou rozděleni na ty bohaté a chudé, na třídy. Nepokoje nastanou, když se v třetí třídě stane vražda. Původní film jsem beviděla, neměla jsem tedy s čím porovnávat. Ačkoliv, že téma i žánr se od mého vkusu dost liší, seriál mne celkem bavil. 
Hodnocení: 3/5

Brave New World

2020, USA
Drama/Sci-Fi

Dalš Sci-Fi a další pro mě netypická volba, tentorát to ovšem bylo horší, než Snowpiercer. Po pravdě ani nevím, zda se mi seriál líbil či ne. Seriál o blízké budoucnosti a rozdělení lídstva do kast. Kdo má rád utopické kousky, mohlo by se mu líbit. Ale pozor mám ten pocit, že seriál skončil po první sérii a není v plánu pokračovat.
Hodnocení: 2,5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat