neděle 19. prosince 2021

Objednávka z BENU lékárny

Od té doby, co se nám narodilo miminko, v lékárně jsem poměrně často. Z pohodlí domova udělám objednávku a pak jen vyzvednu. Benu lékárna je jedna z mých oblíbených a hojně využívaných. Řekla bych, že v Benu objednávám přibližně jedenkrát za měsíc. 

A jaká je souvislost s narozením miminka a zvýšené potřeby objednávek v lékárně?
Lékárny už dávno nenabízí jen léky, doplňky stravy, ale mají mnoho produktů právě pro miminka, maminky a těhotné. 

Já objednávám hlavně plenky, vlhčené ubrousky, lahvičky, UM, probiotika a vitamin D pro miminko apod. Ale najdete zde i odsávačky, monitoingy dechu, chůvičky, dudlíky, sterilizátory apod.  Prostě všechny nezbytnosti, co takový kojenec potřebuje, stačí mrknout do kategorie kojenecké a dětské potřeby.

Poslední objednávka na Benu byla taková moje klasika.

  • Vlhčené ubrousky a vatové tyčinky od značky Linteo.
  • Kojenecké mléko – náš syn je už od porodnice zvyklý na Nutrilon Profutura. Jelikož, ale umělé mlíčko má jen doplňkově, jinak má mateřské. Řekla jsem si, že se snad nic nestane, když po půl roce vyměníme značku a jako pokračovací mléko vyzkoušíme Kendamil. Slyšela jsem na něj totiž hodně chvály, tak uvidíme.
  • Dudlík – dudlík tedy u nás není vůbec populární, ale když už ho náš mimin vezme na milost (pouze na noc), je to pouze ten od Avent. Tato značka má i skvělé antikolikové lahvičky, učící hrnky nebo odsávačky, které mohu jen doporučit. Jejich produkty jsou právě v sortimentu Benu a to za super ceny.

Benu lékárna



2 komentáře:

  1. Benu lekáreň mám veľmi rada, Majú tam vážne všetko, čo by človek potreboval a za príjemné ceny.
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  2. Benu lékárna není špatná, ale osobně raději chodím stále do Maxa, Benu řadím hned n druhé místo. :) A je pochopitelné, že s prckem navštěvuješ lékárnu častěji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat