pátek 20. února 2015

15 Day Outfit Challenge: Day 4

Day 4: Something made/borrowed

Čtvrtý den výzvy je ve znamení půjčeného oblečení a nebo vyrobeného, v mém outfitu rozhodně nic vyrobeného nebude, dělá mi totiž problémy i přišití knoflíku. S vypůjčeným oblečením, ale nebude problém, stačí otevřít máminu skříň nebo zavítat do šatny (ano přesně tak, máme šatnu, resp. máma má) a nebudu vědět po jakém kousku sáhnout. Mám totiž to štěstí, že moje mamka se o módu zajímá a řekla bych, že má i styl.:) Takže vzhůru do mamky  šatníku!

Na výběr toho bylo opravdu mnoho nakonec jsem sáhla po obyč šatech ,  padla mě do oka jejich barva, ani nevím, že mamka takové má, k tomu jednoduchý svetřík na něj jelenní šperk v barvě šatů a doplním to dražšími kousky a to kabelkou Longchamp a retro botkami by Paco Herrera. Podotýkám, že ani jedna věc nepatří mně.:)
Šaty: HM
Boty: Paco Herrera
Kabelka: Longchamp
Svetřík: 1, 2, 3
Šperk: Jelenní šperky

2 komentáře: