neděle 19. července 2015

Swimsuits - Triangl

Jednodílné plavky jsme tu již měly (tady),  ted´přišla  řada na plavky, které jednoznačně patří do mého Wishlistu, plavky od Trianglu. Pravdou, ale zůstává, že se mi za ně nechce utratit takové peníze. Plavky do 700 mi musí stačit. Přesto se musím přiznat, že jsem si žádné zatím nepořídila, ani jednodílně (po kterých moc toužím) a ani dvoudílné (které bych také potřebovala). A to jsem si plánovala, že do dovolené je musím sehnat a je po dovolené a plavky nemám.

A co vy vybraly byste si nějaké od Trianglu?


8 komentářů:

  1. Mne a páči takýto typ plaviek ale nie na mne :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych si vybrala, ale nerada objednavam plavky na internetu, jelikoz mi maloco sedi. :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris, Prague

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli můžu radit, tak za mě rozhodně ne... :( na plavání jsou v pohodě, ale na opalování hrůza, protože jak je to z neoprenu tak se v tom člověk hodně potí :(

    OdpovědětVymazat
  4. Triangl plavky jsou rozhodně skvělé a originální, ale ta cena je hrozná, ještě když si vezmu, že k moři nejedu a akorát bych je ničila v českých rybníkách..

    OdpovědětVymazat
  5. Mně přijde, že triangl plavek (ať už pravých, či fejkových) je všude plno..

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. od Trianglu by som si určite plavky vybrala, samozrejme pravé, tie fejkové sú také obyčajné a to už si kúpim hociaké iné, ktoré nemá každý :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Plavky jsou moc hezké. Což o to! Ale poté, co jsem si přečetla nejeden článek o tom, jak je to komplikované s jejich velikostmi a následným placením cla a DPH, úplně mě tato "mánie" přešla:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat