čtvrtek 6. září 2018

Favorites: Summer 2018

INTERPRETER...Marpo & Troublegang
Začala jsem na nich naprosto "ujíždět" a už to trvá pár měsíců. Jejich show můžu také doporučit a je i na co koukat. :)
zdroj
EVENT... Colours of Ostrava
Stejně jako minulý rok, nejlepší letní akce byl festival Colours of Ostrava. Skvělý areál, skvělá atmosféra, dobré jídlo, dobré pití a hlavně nabitý program. Tento rok jsem si hudbu užila mnohem více než rok minulý. Objevila jsem plno nových interpretů jako Alice Meron, Jeremy Loops, MalalataTeepee a mnohé další.




TV SHOW... Devious Maids
Dvě poslední série téhle show jsem zkoukla asi během dvou týdnů, pokud někdo měl rád Zoufalé manželky, můžu tenhle seriál jedině doporučit. Jediná věc,co mě mrzí, seriál nemá konec...:/ protože pak se prostě již přestal vysílat a zůstal tedy bez závěru.




CLOTHING... Off Shoulder Top
Úplně jasně nejoblíbenější oblečení přes léto, taky se mi rozostla sbírka těchto topů/blůz a asi v tom hodlám i pokračovat. Jsou mi extrémně příjemné, vypadá to elegantně. Co říct můj fave fashion trend.
zdroj

Žádné komentáře:

Okomentovat