sobota 22. prosince 2018

What to Wear to a New Year’s Eve?

Konec roku se blíží a mnohé z vás se jistě chystají to pořádně oslavit, třeba na nějaké party v klubu.
Přestože já tento den nijak neoslavuji, připravila jsem malinkou inspiraci, co si na Silvestrovské oslavy vzít na sebe.









5 komentářů:

  1. All of this outfits are such amazing, but I'm in love with the last one! <3
    Thanks for this ideas! Merry Christmas!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vau, to o jsou krásné outfity :) Moc se mi líbí hlavně první dva :) Tak mám inspiraci pro příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Such great looks! Perfect for a fancy NYE.

    Amy Ann
    Straight A Style

    OdpovědětVymazat
  4. ten prvni outfit vypada skvele, ty satky v kombinaci s botkama.. wow.. skoda ze jsem nikde na silvra nebyla, protoze jinak bych volila neco hezky leskleho, event. i ocni stiny se třpytkama

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné outfity, moc se mi líbí ten druhý :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat