pondělí 20. května 2019

My Picks/Tips #24


Floral mini šaty: lehké černé šaty se vzory květin působí velmi svěže, lehce a elegantně. Umím si je představit, jak se sandálky, botami na klínku, tak i s teniskami.

Stříbrné pantofle: mám celkem problém, jaké boty mám v létě nosit, veškeré otevřené boty (žabky, sandály kožené/látkové) mi dělají puchýře na všech možných místech. Říkala jsem si, že bych mohla zkusit pantofle, ale myslím, že je více než pravděpodobné, že i ty mi odřou nohy. Birkenstock jsou hezké, kvalitní, ale taky je za to třeba zaplatit.

Květinové plavky: jednodílné plavky dávno zase nejsou jen pro děti, jak tomu bylo před lety. Tyhle jednoduché plavky v červené barvě s bílými květiny, mě zaujaly hlavně svým střihem. Cena je poměrně nízká, takže netuším, jak nakonec můžou vypadat, materiál hádám, že nebude asi nic moc.

Tank bikini: jednoduché plavky, dolní díl je černý s vyšším pasem a horní díl proužkovaný, který by se možná mohl nosit i jako crop top.




4 komentáře:

  1. O koupi nějakých jednodílných hezkých plavek už dlouho uvažuji. Květinový vzor se mi líbí, ale červenou barvu bych asi nezvolila. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se líbí, ale přiznávám, že sama mám skoro všechny plavky hlavně černé :)

      Vymazat