neděle 1. září 2019

10 Zaful One Piece Swimsuits

Po plavkách od Zaful pokukuji již hodně dlouho. Hrozně se mi líbí, vybrala bych si tam snad každé třetí. Nicméně nekoupila jsem si ještě ani jedny, protože zrovna plavky opravdu potřebuji vyzkoušet. Málokdy mi sedí a je to opravdu oříšek, abych na sebe nějaké sehnala. Také se bojím, že na fotkách budou vypadat jinak než ve skutečnosti a kvalita také nemusí být valná. Takže nezbývá než je "obdivovat" na internetu.

Zde jsem pro vás připravila menší výběr těch, které mě zaujaly. Tentokrát pouze výběr jednodílných.
Co vy? Máte zkušenosti se Zaful plavkami?

One Piece Swimsuit
          1          2          3          4          5   
                                          6          7          8          9          10                                           

9 komentářů:

  1. Vybrala si krásné plavky :) Ale podobně jako ty bych si plavky z internetu neobjednala - potřebuju si je vždy vyzkoušet :) Navíc o plavkách ze Zafulu jsem četla, že poučtí barvu na osušku/ručník, což bych asi tak úplně nechtěla ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je sehnat plavky, které by mě seděly opravdu výkon. :D

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi líbí asi plavky číslo 3 a 4. Bohužel bych do nich nejspíš neměla postavu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné plavky, já mám teda radši dvoudílné, ale po jednodílných se také ráda porozhlídnu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zatím jedny jednodílné, ale tak trošku infantilní :D

      Vymazat
  4. Se ve estupenda está entrada ! Espero verte pronto por mi blog! Me encanta saber tu opinión sobre mis entradas! Feliz sábado ! ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
  5. Una selección estupenda ! Espero verte pronto por mi blog! Feliz día! ♡♡♡

    OdpovědětVymazat