čtvrtek 14. května 2020

TV Show Journal #1

Poslední dobou koukám dost na seriály a různé show, naopak na filmy vůbec. Proto také do rubriky Movie Journal nemám téměř, co dávat a rubrika je nepravidelná.
Rozhodla jsem se tedy pro další journal – po filmech a knížkách to jsou právě seriály.
Třeba vás nějaký zaujme. Všechny uvedené seriály jsou dostupné na Netflixu.

Unorthodox/ Neortodoxní
2020, Německo
Drama

Čtyřdílná minisérie vypráví příběh devatenáctileté Esther žijící v ultraortodoxní komunitě Židů v New Yorku. Seriál byl inspirován příběhem Deborah Feldmam, který popisuje ve své knize. První díl začíná tím, kdy se Esther rozhodne opustit svou komunitu a odejít až do vzdáleného Berlína téměř bez ničeho. Seriál je rozdělen do dvou dějových linií, které se střídají. Jedna je z minulosti a ukazuje Esty jako mladou Židovku, druhá pak už z Berlína, kde se snaží o nový život.
Hodnocení: 4/5



The Stranger/ Cizinec
2020, Velká Británie
Drama/Krimi

Adam žije spokojený život do dne, kdy za ním přijde mladá cizí žena a prozradí mu tajemství o jeho ženě, který má dopad na jeho dosavadní život. Tajemná žena oněch tajemství ví víc, ty se postupně dozvídáme a ve filmu je více postav než jen rodina Adama. Seriál jsme zkoukli za jeden večer.
Hodnocení: 3,5/5



Crashing/ Zašívárna
2016, Velká Británie
Komedie

Tenhle seriál máte zkouknutý za necelé tři hodiny, protože má šest dílů a každý je cca po 20minutách, je to taková kulisa/oddechovka. Jsou zde úsměvné momenty, ale měla jsem problém, že mi byla extrémně nesympatická jedna z hlavních ženských postav. Děj se točí okolo skupinky mladých lidí, které za nízký nájem bydlí v nevyužívané nemocnici. Máme tu milostný trojúhelník, bláznivou francouzsku nebo nepřiznaného gay. Na druhou řadu bych se asi nepodívala, první řada jako kulisa ok.
Hodnocení: 2,5/5



Plan Coeur/Záchranný plán
2018–2019, Francie
Komedie

Elsa se stále nepřenesla přes svého ex, kterého navíc musí vídat v práci a který už má jinou přítelkyni. Její kamarádka ve snaze Else pomoct najme potají gigola, aby na svého ex zapomněla tím, že stráví noc s někým jiným. Všechno se samozřejmě zkomplikuje. U tohohle seriálu jsem se dobře bavila, byla to příjemná změna.
Hodnocení: 3,5/5

6 komentářů:

  1. Tak hned ten první vypadá skvěle. Já už přemýšlela, co mám na tom Netflixu sledovat :D Ted jsem dokoukávala Locke and Key :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První seriál byl skvělý, škoda, že jen minisérie :(

      Vymazat
  2. Skvělé tipy na seriály, některé rozhodně zaujaly :) Díky koroně jsem ted měla více času a konečně sjela pár rozkoukaných seriálů, tak můžu začít nové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to naprosto stejně :) Nyní už začíná být zase méně času :)

      Vymazat
  3. neznám ani jeden seriál, ale celkem mě zaujal ten první. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat