pondělí 20. července 2020

Summer Wishlist 2020

Stejně jako každý rok, publikuji i letos svůj Summer Wishlist. Na wishlist z minulého roku se můžete kouknout zde.
Nejdříve jsem si říkala, že tento rok žádný wishlist nebude, při současné situaci, dovolená u moře není tento rok úplně na pořadu dne či nějaké festivaly, všichni víme, proč. Další věc je, že člověk úplně nechce kupovat věci, které nutně nepotřebuje apod. Nakonec jsem si řekla, že seznam dám dohromady. Přece jen to je seznam přání. :)

A jak dopadl Summer Wishlist 2019? Pořídila jsem si všechno, co na něm bylo?
Maxi dress – ty jsem si pořídila. Proužkované, černo-bílé s rozparkem.
Jumpsuit – tak tady jsem se opravdu snažila, obrážela jsem obchody a kde nic, tu nic a když už tak nebyla má velikost nebo se mi overal nelíbil. Na wishlistu tedy zůstává.
Sandals – místo sandálků jsem si za minulý rok pořídila patery nové tenisky :D Tak třeba tento rok.
Swimsuit – nemám, na tento rok neplánuji, na dovolené jsem byla v lednu a jinam než do zahraničí je nevyužiji.

Summer Wishlist 2020:

Jumpsuit: minulý rok jsem žádný overal nesehnala, tak snad tento rok budu mít větší štěstí a nebude i na letním wishlistu v roce 2021 :D

Sweatpants/Leggins: asi trochu neobvyklé, ale v karanténě jsem zjistila, že mám docela málo "dolejšků" na doma, takže tepláky nebo legíny navíc se určitě neztratí.

Mom Jeans/Boyfriend Jeans: několik let nosím z 90 procent jen černé skinny džíny a to bych chtěla změnit a začít nosit víc typů džín než jen tyto. Doma mám boyfriend džíny a nové mom jeans. Určitě se ještě jedny neztratí.

Sandals: jak jsem psala výše, minulý rok jsem místo sandálků, kupovala tenisky, třeba tento rok nějaké pěkné objevím.

Oxford Shoes/Mocsasins: už by se mi hodily nějaké nové, s jarem se objevil problém, že když si vezmu něco elegantního a nechci k tomu mít tenisky, ani baleríny (v kterých toho moc neujdu), tak nemám moc elegantnější boty (podpatky na denní nošení – ne).
Summer







6 komentářů:

  1. Držím palce, aby se ti wishlist splnil :) Já jsem si nedávno koupila svoje první boyfriend jeans a nechápu, jak jsem bez nich mohla tak dlouho existovat :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha...taky je mám moc ráda, i když je moc nenosím :D

      Vymazat
  2. Také tepláky by sa hodili aj mne! Už dlhšie by som chcela nejaké od Adidas, alebo ich legíny čierne ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to samé :)
      Nyní jsem sice online pořídila legíny a byly by super, ale nechytla jsem velikost :(

      Vymazat