sobota 24. října 2020

My Picks/Tips #27

Clothes

Huňatý svetřík: s krátkým rukávem a roláčkem mi přijde moc roztomilý. Umím si představit, že bude i moc měkkoučký a pohodlný.

Batůžek: jednobarevný bavlněný batoh s objemem 25 l s magnetickým zapínáním, v jednoduchosti je krása.

Svetr se stojáčkem: miluji teplé oversized svetry a poslední dobou jsem si oblíbila i stojáčky. Prostě tento svetr je pro mě ideál. Mají ho ve více barvách, ale pro mě to vyhrála šedivá.

Teddy kabátek: byl to velký trend, nejdřív jsem nevěděla, zda se mi líbí nebo ne, ale asi spíš líbí. Na  přechodné období než začne zima je kabátek ideální. Moc se mi líbí to růžové provedení.

Svetrové šaty: letním šatům už odzvonilo a je tedy na čase koupit nějaké teplejší. Úpletové béžové vlasy mne zaujaly vázáním v pase, líbí se mi barva, délka a i styl rukávů. Jediná otázka, zda materiál z kterého jsou nebude kousat.

Active set: poslední dobou jsem se začala poohlížet i po různých cvičících soupravách. Řekla jsem si, že i při cvičení může být člověk chic! Určitě bych chtěla nějakou s dlouhými legínami, což tato splňuje. Plus k tomu je podprsenka přes ní bych hodila nějaké bílé triko a hurá posilovat. Líbí se mi moc ten tie dye efekt, to jsem ještě na activewear neviděla.


5 komentářů:

  1. Ahoj,
    to jsou moc pěkné věci, co jsi vybrala. Líbí se mi vše! Překvapivě nejvíce asi růžový rolák, což bych do sebe nikdy neřekla. Ale kdyby ho měli někde v mojí velikosti, ráda bych si ho koupila:-) Těším se na další článek. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný kabátik zháňam už dlho, veľmi sa mi páčia :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat