středa 17. února 2021

My Picks/Tips #28

 Fashion

Krajková košile: tato košile mne hned zaujala svým provedením, především tedy zvláštní krajkou, takovou jakoby dírkovanou. Má neviditelné zapínání a je bez límečku, opravdu něco jiného. Cena se mi zdá na Reserved poněkud vyšší.

Svetrové šaty: poslední dobou se mi začaly docela líbit svetrové a mikinové šaty. Nicméně ještě žádné ve svém šatníku nemám. Tyto vypadají super oversized věci, šedou barvu mám ráda a stojáčky/roláčky jsem si také zamilovala.

Tepláková souprava: řekla bych, že v současnosti docela hojně využívané zboží – teplákovka. Já zatím tepláky nosím jen na doba a ven bych v nich řekla, ale nikdy neříkej nikdy. 😊 Tato jednoduchá, jednobarevná teplákovka se mi moc líbí, mají ji dostupnou v několika barvách a líbí se mi snad všechny.

Kostkované sako: dvouřadové kostkované sako si umím představit v různých kombinacích s úzkou sukní, k šatům, džínům, kraťasů. Skvělé jako ekvivalent k džínové bundě.

Látková rouška: pokud chcete nějakou pěknou roušku a ne jen jednorázové, ale zároveň se vám nechce žádná šít nebo to neumíte.😀 Můžete si ji za nějaký peníz i koupit. Mnoho eshopů s oblečením, je v dnešní době, zařadila do své nabídky.

22 komentářů:

  1. Svetrové šaty milujem už roky. Su super hlavne v zime. Teplakovým supravam ale asi nikdy nepridem na chut. Teplaky vobec nenosim.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tepláky jedny a to na doma, ale tak třeba někdy si tu teplákovku pořídím a zajdu v ní na nákup :D

      Vymazat
  2. Skvělý výběr, kostkované sako je dokonalé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. In love with the plaid blazer, it's perfect and stylish for daily outfits!


    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi všechno :) Vyhrála u mě teda ta košile, protože miluju nevšední kousky ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny výber, tá krajkovaná košeľa je nádherná :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Já se s tebou shodnu na teplákových šatech, dívám se po nějakých pěkný na Vinted, moc ráda bych je využila v létě k jezerům do Rakouska, nebo někam na vejlety do přírody, k tomu jen kecky a jde se.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý výběr :) Svetrové šaty nosím celkem ráda a teplákovku bych ted taky potřebovala, když pořád musíme sedět doma :D Akorát asi barevnější pro optimističtější náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Já měla kdysi svetrové šaty, nyní nemám žádné a teplákovku bych chtěla moc.

      Vymazat
  8. Přesně jak píšeš teplákovka teď jede ve velkým! Mě osobně se to moc líbí, ale zatím žádnou doma nemám, nějak se neumím odvázat. :) Jednou jsem se po ní koukala na internetu, že si konečně nějakou objednám, přesně takový styl co máš ty tady a přítel ke mě přišel a ptá se: ''Chceš si koupit nějaký nový pyžamo jo? :) '' :D :D no a já hmm děkuji asi už nechci :D ale jak taky říkáš nikdy neříkej nikdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme úplně stejně, taky se neumím odvázat a koupit si ji a prostě ji nosit a myslím, že přítelova reakce by byla dost obdobná jako toho tvého :D

      Vymazat
  9. Krásny výber. Ja už veľmi dlho pozerám po nejakej peknej teplákovej súprave práve v takejto farbe. A látkové rúško v takýchto jarných vzoroch by bolo taktiež skvelé.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    to je moc pěkný výběr, líbí se mi ty tlumenější barvy, taky je mám momentálně hodně ráda. Látkovou roušku s kočičkami jsem objednávala teď pro mamku k narozeninám:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to jsem si ani nevšimla, že to mám takhle v tlumenějších barvách až nyní, jak si to napsala :D

      Vymazat
  11. Teplákovky teď frčí. Mám doma světle modrou, ale nějak se ji neodvážím vzít na sebe :-D

    OdpovědětVymazat