čtvrtek 8. dubna 2021

Makeup Brands: J - Jordana

 

J – Jordana

Jordana je rodinný podnik, který byl založen více než před 25 lety v Los Angeles. Společnost vždy chtěla zákaznicím nabídnout kvalitní produkty, dostupné pro všechny. Bohužel na konci roku 2020 tato značka ukončila svoji činnost. Její výrobky jsou, ale v České republice ještě k sehnání.

Myslím, že značka u nás zažila před několika lety docela velký boom, společně se značkou Milani (o trochu dražší). Její výrobky propagovalo mnoho blogerek a youtuberek a díky nim jsem vlastně značku poznala. Měla jsem od ní několik laků na nehty, rtěnek a očních stínů (jednou i tvářenku) a se všemi produkty jsem byla spokojena. 

Po letech jsem se koukla na produkty této značky, tedy už asi ty, co se doprodávají a zalíbilo se mi následující. 

Sweet Cream Matte Lipstick
Klasickou rtěnku jsem od Jordana vyzkoušela a měla vždy super pigmentaci a krytí i když celkem vysušovala. Ráda bych vyzkoušela tuto krémovou matnou tekutou rtěnku. Slibuje bohatou pigmentaci, krémovou texturu a neměla by vysušovat díky obsahu vitaminu A. Zkusila bych různorodé odstíny: Cinnamon Toast, Pomegranate Pie a Sugared Plum.
Lipstick
Twist & Shine Lip Balm
Balzámy na rty jsou pro mě naprosto nepostradatelné, ten nosím vždy při sobě. Ráda bych vyzkoušela tyhle v "pastelce", které by měly být hydratační s barevným nádechem. Vybrala bych si některou z následujícíh barviček Nude Chic, Candied Coral nebo Sweet Pink.
Lip Balm
Nail Polish
Jak jsem psala pár laků jsem od Jordana v minulosti vlastnila a neměla jsem žádné větší výhrady. Takže bych je zas vyzkoušela, zaujaly mne barvy Dusty Rose a Mellow Yellow.
Nail polish
Blush
Poslední věc, kterou bych od značky vyzkoušela je zase věc, kterou jsem již zkoušela před lety – tvářenka. Vzpomínám si, že tehdy měla slušnou pigmentaci a i odstíny se mi líbí. Konkrétně odstíny: Rose Silk, Peach Blossom, Pink Beauty, Passion Rose.
Blush




4 komentáře: