pondělí 3. srpna 2015

My outfits: July

Ahojte všichni,

Poprvé Vám přináším příspěvek, kde uvidíte mé outfity přímo na mně. Vím o tom, že fotky jsou nic moc, co se dá však čekat od selfie. Bohužel nemám nikoho,kdo by mě vyfotil. Tak aspoň v této podobě se můžete kouknout na některé z mých outfitů, co jsem měla na sobě v červenci.

Těším se na názory!

14 komentářů:

  1. Love the outfits :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky neustále bojuju s focením outfitu. Věčně mě nemá kdo fotit, a tak jsem si musela pořídit selfie tyč :D
    Hrozně se mi líbí ta kombinace mint nehtů a hodinek ♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám problém sehnat objeť, která by mě chtěla fotit, hlevně přes léto. Hezký nápad, jak fotit outfitové momentky.

    OdpovědětVymazat
  4. Love all your looks!!!

    Hope you're having a great week:)

    Laura
    www.loveandsapphires.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfity :) Mint hodinky sú krásne :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Nice outfits! Keep it going :)

    Greetings from Austria,
    http://tamaraami.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  7. To kytičkovaný kimono je krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Great post! follow me on gfc and i follow you back! kiss 👄

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kytičkovaný svetr či co to je - super! A to bílé tričko s potiskem taky, miluji podobné :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  10. such darling looks!! Thanks for sharing.

    xoxo
    Bethany
    Kiss Me Darling
    www.kissmedarlingblog.com

    OdpovědětVymazat
  11. Outfity vypadají super. Škoda, že nejsou lépe vidět. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. All of these outfits are so cute!

    xo,
    Jessica
    www.fortheloveofbubbly.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nice outfits! you look so comfy wearing them, my favorite is the number 2 (:

    OdpovědětVymazat