pondělí 17. srpna 2015

My Picks/Tips #7

Stále bez mobilu, tudíž stále nemůžu připravit článek o tom, co jsem si přivezla z Primarku. Tak alespoň nějaké ty tipy na hezké věcičky, co si můžete pořídit do těchto parných dnů, i když už bych asi měla napsat deštivých dnů. Článek jsem však připravovala minulý týden, a to jsme si o dešti mohli nechat jen zdát. Takže nyní mé tipy nejsou moc aktuální, ale určitě někdo ještě vyráží k moři nebo pařáky ještě přijdou.

Vybrali byste si?

Summer
Dress     T-shirt     Top     Floral Shorts
Shorts     iPhone Case     Wedges

23 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páčia také strihy tielok či šortiek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac sa mi páčia tie šortky a top! Pekný výber :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala jsi moc hezké kousky a pokud bych měla říct, co se mi líbí nejvíc, tak je to kryt na iphone a lososový top

    OdpovědětVymazat
  4. Adorable picks! Hope you had a great weekend:)

    Laura
    www.loveandsapphires.com

    OdpovědětVymazat
  5. Great picks dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych brala floral šortky a k tomu jen černý topík :))
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway (vpravo v menu)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ten case se mi hrozně líbí, chtěla bych sehnat nějaký růžový na svoje Blackberry
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely shorts :)

    www.carolina-toledo.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ty šortky a botičkyy! Ano, ano, anoooo :)))

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  10. Love the dress,the floral short and the wedges,xoxo.

    Cake Interruptted

    OdpovědětVymazat
  11. Love the phone case!
    VelvetandVino.com

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely list!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Love those floral shorts - so pretty!!
    I truly hope this day is as beautiful as you are, my dear friend!
    Sending you much love & have a great weekend!!!
    xoxo, Vanessa
    www.whatwouldvwear.net

    OdpovědětVymazat
  14. Obojí kraťasy a boty na klínku musí mít :D Ach ♥
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  15. Ty botičky jsou dost luxusní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ty botičky jsou dost luxusní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ty botičky jsou dost luxusní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Rovnaké tielko mám, iba v bielej farbe :) Skvelý článok!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  19. Everything is so cute! I love it all!

    xo,
    Jessica
    www.fortheloveofbubbly.com

    OdpovědětVymazat
  20. Veľmi ma oslovil najmä kryt na mobil, ktorý by som veľmi rada privítala aj ja

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat