čtvrtek 25. srpna 2016

Throwback Thursday: My first 5 posts on the blog



V mém prvním postu TBT jsem s Vámi sdílela mých pět náhodně vybraných příspěvků. Dnes se s Vámi podělím o mých prvních pět postů na mém prvním blogu, tedy na tomto blogu.
Musím se přiznat úplně prvních pět to tedy nebude, to by totiž byly 4 posty mých outfitů z Outfitové Challenge a to plánuji na jiné TBT. Vybrala jsem tedy prvních 5 blogů z každé "kategorie", "formátu příspěvku" či jak to nazvat.

1. FASHION TAG

Můj první post byla TAG. Měla jsem k tomu dva důvody. Za prvé nevěděla jsem jakým postem začít svůj blog a za druhé bavilo a baví mě číst TAGy u jiných blogerek.

2. 15 DAY OUTFIT CHALLENGE: DAY 1

Další příspěvky, které jsem začala na mém rodícím se blogu, byly na téma 15 denní outfitové výzvy. První den byl celkem jednoduchý, vybrat si outfit, který mě vystihuje.

3. LIGHT BLUE INSPIRATION

Můj první post věnující se barvám, poprvé jsem se zaměřila na světle mordrou/nebesky modrou, která mě po roce a půl baví pořád stejně.

4. NEW IN: FEBRUARY

Můj první článek o tom, co jsem si pořídila nového. Tyhle posty mě bavilo moc psát i když musím přiznat, že poslední půl rok, ne-li víc, na tyto příspěvky dooost kašlu. A opravdu to není tím, že bych si nic nekoupila ba naopak.

5. MY PICKS/TIPS #1

A poslední je kategorie, která mě vydržela do současnosti. Jsou to tzv. mé nákupní tipy. Musím říct, že tyto tipy se mi stále líbí, až tedy na ty kabelky.


3 komentáře: