pátek 2. září 2016

Favorites: August

SONG... Wherever I Go, One Republic
One Republic je jedna z mých oblíbených kapel, řekla bych, že nejoblíbenější. Líbí se mi snad každá jejich písnička a Wherever I Go není výjimkou. U jejich písniček mi nelíbí jen hudba, ale vždy mě osloví i text, Co vy máte rádi tuhle kapelu?


DRINK... Strongbow Cider Honey
Cider miluji!! Tenhle mi opravdu zachutnal, med ho tak zjemní. Na sluníčku se Ciderem, prostě TOP.


EYESHADOWS... Essence, All about candies
Tuhle paletku jsem v létě využívala docela často, vždyť k tomu ty barvičky úplně vyzývají. Používala jsem všechny barvy, kromě té modré a zelenkavé, ty se mi moc neosvědčily, nesluší mi. Myslím, že tato paletka All about..byla jedna z prvních a nyní na ni v obchodech už nenarazíte, což mi po pravdě přijde trošku škoda.
Eyeshadow palette

RED CARPET... Jessica Alba
Jessica zvolila na premiéru filmu Mechanic: Resurrection korzetové dlouhé šaty s květinovým vzorem z dílny Dolce & Gabbana.
dolce & gabbana Jessica Alba
zdroj



2 komentáře:

  1. Jessica Alba je prekrasna!

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu ROWENTA a vyrobky DOVE :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. I love that OneRepublic song, too!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovědětVymazat