úterý 27. září 2016

Colors for Fall 2016 - Part 1

O trendy barvách pro nadcházející sezonu jsem psala již několikrát a rozhodla jsem se v tom pokračovat. Dnes se budete moc kouknout na první pětku barev letošního podzimu. Mně osobně z tohoto výběru nějak moc žádná nezaujala, u žádné jsem si neřekla wau, ale třeba to teprve přijde, což je dost možné.

Pokud byste chtěli trochu "zavzpomínat" barva o barvách na letošní jaro jsem psala tady a tady, podzim 2015 pak můžete najít zde a zde.

Jaké barvy tedy budou IN na podzim?

Lush Meadow
Takhle barva z této pětky jednoznačně vede, krásný zelený odstín, přijde mi hodně elegantní. Nějaké večerní šaty by v této barvě vypadaly úžasně. Umím si představit koupit si košili, top či nějaké doplňky v této barvičce.

Dusty Cedar
Řekla bych takový zimní odstín růžové. Já jsem fanynka růžové, ale ještě jsem se nerozhodla, zda budu fanynkou i tohoto konkrétního odstínu. Každopádně laku na nehty, rtěnky či naušnicím bych se v tomto odstínu asi nebránila.

Potter´s Clay
Zemitá barva, neutrální barva na podzim, jak dělaná. Radila bych v této barvě pořídit něco ze semiše, to bude vypadat super.

Aurora Red
Na jaře  byla IN Fiesta (tady), na podzim se nám červená vrací v podobě Aurora Red. Tak, jak jsem byla váhavá u Fiesty a nevěděla jsem, zda se mi líbí nebo ne, stejně to mám u Aurory. Aurora Red je popisována jako teplá, smyslná, dynamická barva pro potěchu oka.

Spicy Mustard
"Pikantní hořčice" ve mně také evokuje podzim. V této barvě vlastním kabelku, kterou jsem tedy nosila hlavně v létě, uměla bych si v Spicy Mustard představit i nějaké to tričko v kombinaci s něčím neutrální, odvážlivci mohou zkusit třeba oranžovou či zelenou:)


7 komentářů:

  1. paci sa mi spicy mustard :) o to viac ze som si minuly tyzden kupila koselu v tej farbe :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o Rowenta kulmu a DOVE vlasovy balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Always love fall colors!

    Xx,

    || FLOORTJELOVES ||

    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    OdpovědětVymazat
  3. My favorite is Potter's Clay but I really love all of them! :)
    Have a nice weekend!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se úplně zamilovala do "pikantní hořčice", nedávno jsem si zkoušela roláček v této barvě, ale bohužel mi neseděl :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat