sobota 16. listopadu 2019

Get to Know Me TAG #2



TAG, tak ten tu opravdu dlouho žádný nebyl, už se to tak nějak "nedělá".
Řekla jsem si, proč ne?! Vždycky mě bavily, a bavilo mě je i číst.
Rozhodla jsem se udělat Get to Know Me, ten jsem už jednou dělala – tady.
Alespoň uvidím, zda jsem se nějak změnila nebo spíš změnila názory, znamení ve zvěrokruhu budu pořád stejné :)
Tím pádem vynechám osobní údaje, naopak někde napíšu, co jsem tehdá (v únoru 2016) odpověděla.
První také psát nebudu, to zůstává :)

Vzhled
Barva vlasů: Hnědá
Délka vlasů: mikádo
Barva očí: Hnědá
Rovnátka: stále nepotřebuji
Piercing: nos ( v roce 2016 byl i jazyk)
Tetování: stále není

Oblíbený
Film: zase podobná odpověď, filmů má ráda hodně, za poslední dobu se mi nejvíc líbil
film Já, Simon
TV Show: opět nebudu konkrétní, jejich mnoho, hlavně komedie, romantika, drama
Písnička: Woman Like me od Little Mix, ale zase se opakuji, nejde říct jednu
(rok 2016: Hymn for the Weekend)
Restaurace: Las Adelitas, Modrý zub
Obchod: býval to Forever 21, který tímto rokem v Evropě končí, fňuk
Kniha: Možná jednou od C. Hoover (alespoň prozatím)
Barva: Černá, šedá, bílá (nic se nezměnilo)

Momentálně
Se cítím: šťastná
Jsem zadaná nebo single: zadaná
Jím: želé bonbony
Poslouchám: pořád Spotify, ale v tomto momentě nic
Přemýšlím o: co mě všechno zítra čeká
Sleduji: jednu americkou reality show, ale starou sérii, tak 4 roky :D
Mám na sobě: je pozdě večer, takže už pyžámko :)

Budoucnost
Děti: ano
Manželství: ano (v roce 2016 to bylo ještě asi ano)
Kariéra: Dělat práci, co mě baví. (nezměnilo se a dělám ji)
Kde bych chtěla žít: je jedno, ale s tím koho miluji a blízko těch, které miluji (v roce 2016 jsem psala, že mi postačí Praha a nyní už v Praze více jak půl roku nebydlím :))


3 komentáře:

  1. I've translated this post, love to know you a little more! :)
    Have a nice week babe!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že pár změn bylo :) Jak člověk stárne přichází jiné okolnosti, myšlenky a tak, je fajn si to i tímto připomenou kde jsi byla a kde jsi, i když těch změn příliš není. :) Jinak fajn článek.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat