sobota 9. listopadu 2019

Lookbook: October 2019

Pár kousků, co jsem si oblékla v říjnu.
Již bych si měla konečně pořídit jiné kalhoty než černé skinny džíny. Pár jich tedy samozřejmě mám, ale prostě se v tom necítím a nakonec se vždy převlíknu zase do černých úzkých kalhot.

Líbí se Vám některý z mých outfitů?

Outfit

Outfit

Outfit

8 komentářů:

  1. Moc pěkné outfity :) Taky mám ráda černé džíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já je opravdu nosím téměř pořád mam asi desatery :D

      Vymazat
  2. You look fabulous in all these outfits.


    www.infinitelyposh.com

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé outfity, najviac sa mi zapáčil ten s klobúkom a čiernou koženkou :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí první trojce outfitů a pak ten outfit se světlou košilí, to je můj styl asi z toho nejvíc :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. První trojice je také má oblíbená :)

    OdpovědětVymazat