čtvrtek 5. prosince 2019

Makeup Brands: D - Dermacol

D – Dermacol

Původní česká značka vznikla před více než 50 lety ve filmových ateliérech v Praze, jeden z prvních krycích makeupů vznikl v české laboratoři a dostal se z Čech, do Evropy i celého světa. V současné době se prodává Dermacol ve více než 60 zemí světa.
Filosofie značky se drží šesti bodů: přísné nároky na kvalitu, klinické testy, good manufactur. practise, hypoalergenní výrobky, účinné látky, žádné testy na zvířatech.

Dermacol nevyrábí pouze dekorativní kosmetiku, ale i skincare produkty, produkty na vlasy či parfémy. V této rubrice se však zabývám pouze dekoraktivkou, takže můj wishlist bude vytvořen pouze z těchto produktů.
Od značky jsem určitě měla nějaké oční stíny, laky na nehty či lesky, ale už to nějakou dobu bude a nezanechalo to na mě nějakého většího dojmu, prostě jsem na výrobky zapomněla. 
Mé oblíbené produkty od Dermacolu jsou jednoznačně tyto dva: Eyeshadow base, dlouhotrvající oční báze pod oční stíny, a Make-up Cover, voděodolný extrémně krycí makeup.

A nyní už k tomu,co bych chtěla od této značky vyzkoušet.

Caviar Long Stay Make-up & corrector
Ačkoliv dlouhodobě používám makeupy pouze od Rimmel, tak tento mě celkem zaujal, už kvůli tomu, že Make-up Cover od Dermacol je opravdu skvělý. Tento makeup by měl být dlouhotrvající,  vysoce účiný a hydratující. Navíc obsahuje výtažky kaviáru a to je teď přeci moderní :D.
Makeup

Selfie Mascara XXL
Řasenku jsem od Dermacol nikdy žádnou neměla a proto bych ji chtěla vyzkoušet. Zalíbila se mi řasenka Selfie z důvodu, že by měla imitovat efekt umělých řas, celkem by mě tedy zajímalo, zda to tak je nebo ne.
Dermacol

16h Lip Colour
O této dvoufázovce na rty jsem slyšela hodně chvály a že výdrž je opravdu výborná, dlouho již chci vyzkoušet a stále jsem se k tomu nedostala. Pro sebe bych volila tyto čísla odstínů: 1, 8, 11, 12, 18, 19, 21, 24 a 28.
Dermacol

Magnetique Lipstick
Kromě výše zmiňované 16h bych ráda vyzkoušela jinou rtěnku od Dermacol. Magnetique je novinkou, slibuje hydrataci díky různým olejíčkům a vitamu E, a také vysokou pigmentaci.
Rozhodovala bych se mezi odstíny 1, 4, 10 a 17.
Dermacol




6 komentářů:

  1. Make-upy Dermacol mám rada, môj top je 24h Control. Rúže tieto 16H som mala, no nepáčili sa mi.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. Dvou fázové rtěnky jsou skvělé, já osobně je mám moc ráda, ale až si ji pořídíš tak počítej s vysušením rtů, hodně vysuší... někomu to může i vadit. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra tak to mi vadí dost :( já si neustále mažu rty balzámem.

      Vymazat
  3. Dermacol mám zrovna celkem ráda :) Nemám od něj sice moc kosmetiky, ale zrovna rtěnky ano a jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat