pondělí 23. prosince 2019

Primark Haul #2

Každý prosinec jezdím do Drážďan na vánoční trhy, tento výlet vždy zahrnuje návštěvu a nákup v Primarku, ani tento rok tomu nebylo jinak.

A co jsem si tedy přivezla?

Bunda – žádnou nemám a tato je dokonce dvoustranná, z jedné strany klasik bunda a z druhé strany plyšová
Cestovní taška – tu jsem opravdu potřebovala, protože když jedu někam na 1–2 dny kabinový kufr je zbytečně velký
Čepice – takovou ještě nemám, jak ve stylu provedení tak barevně
Svetry – svetry miluji, hlavně ty oversized. Tentokrát jsem šla do zemitých barev, které mi v mé svetrové sbírce, chyběly.
Flanelové košile – padly mi do oka a byly za dobrou cenu a určitě je unosím
Halenka – poslední dobou se mi začínají zamlouvat zemité barvy
Trička – trička byly za dobrou cenu a využiji je na doma nebo někam do přírody apod.
Tričko na spaní – z Primarku si vždycky odnesu pyžamo nebo noční košilku, tentokrát to bylo tričko na spaní
Přezůvky – jedině odtud
Malá peněženka – už mě poslední dobou nebaví velké peněženky a začala jsem používat takovou mini peněženku s jednou přihrádkou, kde mám vše dohromady (mince, bankovky, karty).
Klasika – spodní prádlo, ponožky, mini voňavky, mini krémy, odličovací ubrousky, vůně do bytu, svíčky

Jacket

Bag

Hat

Sweater


T-shirt



4 komentáře:

  1. Krásné kousky sis pořídila :) Moc se mi líbí všechny svetry i čepice ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci. :) My pojedeme s rodinou do Primarku do Lipska, až mě tam po Novém roce povezou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jsi také kupovala svíčky. Já je tam kupuji každý rok, jsou hrozně moc pěkně voňavé. :) Jinak moc pěkné kousky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí ta čepička:))

    OdpovědětVymazat