sobota 29. února 2020

10 Sneakers Under 80 EUR

Pořádná zima ani nebyla a ani si nemyslím, že ještě nějaká přijde. Pomalu tedy můžeme uklízet "hucule" a kozačky, prostě teplejší obuv, a začít se porozhlížet po nových teniskách. :) Ne, že bych jich měla málo, různých typů a barev, ale vždycky si ráda koupím zase další a to moje sbírka není úplně malá.:)
Někdy budu muset udělat post My sneakers collection.
Nicméně do mé "collection" by mohly následující tenisky :)

Tenisky
1     2     3     4     5

tenisky
1     2     3     4     5

6 komentářů:

  1. Oooh I love the pink Adidas one! It's so pretty and very classic style!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já se těším, až zase budu moc vytáhnout tenisky! :) Moc doufám, že uděláš článek o tvojí sbírce tenisek :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se těším až zas budu chodit v teniskách, teď na to nemám, na to jsem moc "stará" a potřebuji nohy v teple :D
      Tu sbírku bych chtěla udělat...:)

      Vymazat
  3. Máš úžasný vkus! :) Líbí se mi nejvíce ty 3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Trojky mě taky dost zaujaly, nezvyklá barva a ještě ta podrážka vyvýšená..

      Vymazat