neděle 23. února 2020

Reading Journal #5

Námi to končí/ It Ends With Us
Autor: Colleen Hoover
2018, Ikar

Colleen Hooverová mě prostě baví, teda její knížky, skvělý příběh, sympatické postavy, mělo to spád a knížku jsem přečetla za pár dní. Je to především příběh Lily, mladé ženy, které neměla úplně veselé dětství kvůli svému otci. Po škole se přestěhovala do Bostonu, kde si pomalu začíná plnit své sny, otevře si vysněné květinářství, potká skvělou přítelkyni a zamiluje se do úspěšného lékaře. Vypadá to, že už nemůže být spokojenější. Stačí pár vteřin, aby se její život obrátil vzhůru nohama.
Hodnocení: 4/5

Námi to končí
zdroj


Někdo cizí v domě/ A Stranger in the House
Autor: Shari Lapena
2018, Knižní klub

Thriller od populární autorky, přiznávám, že úplně jsem unešená nebyla, až na konec, to jsem zírala.

"Karen a Tom Kruppovi jsou šťastní – vzali se teprve nedávno a vlastní nádherný dům v New Yorku. Jednoho dne se Tom vrátí domů a zjistí, že Karen zmizela – její auto je pryč a zdá se, že odjela ve spěchu. Nevzala si dokonce ani kabelku, telefon, doklady. Krátce nato se Tom dozví, že Karen měla nehodu a leží v nemocnici s otřesem mozku a ztrátou paměti. Když se Karen vrátí domů, zdá se, že se tam něco změnilo. Něco není v pořádku. Někdo tam byl. Někdo cizí."
Hodnocení: 3/5

Sedmkrát upadnout, osmkrát vstát/ Nanakorobi yaoki
Autor: Naoki Higašida
2018, Paseka

Knížku napsal Naoki Higašida, když mu bylo třináct let a jedná se v podstatě o jeho zpověď, o vnímání světa, o vnímání autismu, o tom, jak autista žije. Knížka je velmi zajímavá, dostáváme se do hlavy autisty a vidíme, jak on vnímá své okolí, jak on vnímá, jak na něj lidi koukají přes prtsty.
Hodnocení: 4/5

První/ The One
Autor: Kiera Cass
2015, CooBoo

Třetí pokračování série Selekce od Kiera Cass. Znáte The Bachelor, reality show z USA, tak toto je knižní podoba :D. Romantika, napětí, tu sérii jsem si prostě oblíbila. Když jsem byla za polovinou knížky, hrozně mě mrzelo, že brzy bude konec. Bylo to nádherné čtení. Ty, které máte rády romantiku a pohádky, tak vřele doporučuji. Dovedla bych si představit i kdyby z knížky udělali seriál.
Hodnocení: 5/5

První

Bez jablka
Autor: Miloš Říha, Michelle Losekoot
2016, Motto

Fejetony o vztazích mezi mužem a ženou, fejetony o rozdílných pohledech muže a ženy na romantiku, sex a vlastně cokoliv. Zábavné čtení v kterém se v hodně situacích najdete. Prostě knížka u které se pobavíte.
Hodnocení: 3/5

3 komentáře:

  1. Někdo v cizí domě je asi nejslabší kniha od této autorky. Naopak Nevítaný host je velmi zdařilá detektivka :)

    Námi to končí mám už ve čtečce a chystám se ve svém volnu, těžko říci kdy bude, knihu přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žádnou z knih jsem zatím nečetla. Díky za tip.. :)

    OdpovědětVymazat