sobota 9. ledna 2021

Makeup Brands: H - Huda Beauty

H – Huda Beauty

Značku založila v Dubaji v roce 2013 youtoberka Huda Kattan, která svou vášeň k líčení přeměnila v dnes již velmi úspěšnou značku. "Krása může změnit způsobem, jakým se ženy vnímají. Věřím, že sebevědomá žena, může dobýt celý svět."

Produkty od této značky jsem zatím žádné nevyzkoušela, ale mám nějaké líčidla v hledáčku.
Znáte značku? Jaké produkty, jste již vyzkoušely?


Matte Power Bullet Lipstick
Tato matná rtěnka o sobě tvrdí, že je vysoce pigmentovaná a díky přídavku mandlového oleje by měla být i velmi příjemná na rtech. Mělo by stačit nanést jednu vrstvu a krytí by mělo být plné a rovnoměrné.
Odstíny, které mne zaujaly jsou: Masquerade, Pool Party, Prom Night. 
Lipstick
Liquid Matte Lipstick
Tekutá matná rtěnka slibuje vysokou pigmentaci, která po nanesení získá intenzitu a nesmazatelný matný efekt, zároveň by díky složení měla rty hydratovat. Na výběr je několik různorodých odstínů, já bych si vybrala odstíny Heartbreaker, Vixen, Trophy Wife, Gossip Gurl, Muse.
Lipstick
Dessert Dusk Eyeshadow Palette
Oční stíny si vždy kupuji v paletkách a mám ráda, když tam najdu více jak šest odstínů. Tato paletka obsahuje 18 odstínů – 8 krémových, 6 třpytivých perleťových, 3 lesklé kovové a třpytivý, takže výběr opravdu bohatý. Paletka o sobě tvrdí, že je velmi pigmentovaná a odráží exotiku arabských pouští.
Huda Beauty
Resting Boss Face
Poslední rok jsem si zvykla si po nalíčení nanést, respektive nastříkat fixační sprej. Vyzkoušela jsem již tři různé od různých značek a stále hledám ten pravý. Fixátor od Huda Beauty slibuje extrémní fixaci a dokonalý matný vzhled. 
Huda Beauty









4 komentáře:

  1. Ahoj,
    značku znám a mám z druhé ruky jejich malou zelenou paletku Emerald. Je pěkná, ale plnou cenu bych za ni fakt nedala. Ostatní produkty mě zase moc nelákají, protože mají hlavně teplé stíny, které tolik nenosím. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherná kosmetika. Já jsem hodně rtěnková, takže ty by se mi líbily.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky hodně na rtěnky, jen v dnešní době to moc pod tou rouškou není vidět :D

      Vymazat