pátek 1. ledna 2021

TV Show Journal #3

You/ TY

2018, USA
Krimi/Drama/Romantický/Thriller

V hlavní roli seriálu uvidíte Penna Badgleyho (Gossip Girl). Zatím byly vydány dvě série, první série byla za mě o hodně lepší. Druhá už byla jen takový odvar. Velmi dobrý námět a poutavý příběh. Dostaneme se do hlavy stalkera, který je určitým způsobem zničený, narušený, ale všechno své nepřípustné chování si dokáže odůvodnit ve jménu lásky. První sérii vřele doporučuji.
Hodnocení: 3,5/4

 

The A List/ Letní seznam

2018, Velká Británie
Thriller

Seriál je z dílny BBC, zatím byla v roce 2018 vydána první řada, v druhé řadě by měl pokračovat Netflix. Celý děj seriálu se odehrává na letním táboře, který rozhodně není pro všechny ta idylický a zábavný, jak by se mohl zdát. Hlavně pro hlavní představitelku Miu, ta si totiž nesedla se spolubydlící Amber, která rozhodně nebude jen pohledná blond teenagerka. Seriál je vcelku zábavný a napínavý, zkouknete ho během víkendu. 
Hodnocení: 3/5

 

Insecure/ Nesvá

2016, USA
Komedie/Romantický

Seriál HBO má zatím 4 řady a hlavní představitelkou je třicátnice Issa. Seriál se točí hlavně kolem ní a pak její kamarádky Molly. Řeší se kamarádství, vztahy, kariéra, taková ta klasika. Díl má kolem cca 30 minut, což je příjemné, protože žádná bomba to není. Taková oddychovka, zábavné momenty se určitě najdou.
Hodnocení: 3/5

 

Great News/ Skvělé zprávy

2017, USA
Komedie

Sitcom o televizních novinách, který se točí především kolem starší dámy. Ta začala totiž v redakci dělat stážistku a ne jen tak náhodou, pracuje tam totiž její dcera. Seriál jsem měla puštěný jako kulisu, úplně mne neoslovil.
Hodnocení: 2/5

6 komentářů:

  1. Ahojky,
    z tvého výběru mě zaujal seriál o letním campu, mrknu na něj. Já jsem se včera dívala na Mělas to vědět a jsem z toho trochu zklamaná, protože jsem četl knihu, která byla prostě lepší. Měj se krásně a přeji vše nejlepší do nového roku!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za tipy :) Znám jen You, viděla jsem první díl a kousek toho druhého, jen bohužel to na mě bylo až moc psycho ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem jen YOU a první série je skvělá, tajemná. Druhá série už se nedala ani dokoukat... Nechápu jak to mohli tak zkazit.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, tedy já jsem jí dokoukala, ale na první to vůbec nemá.

      Vymazat