čtvrtek 12. března 2020

Hot or Not? Sleeveless Coat

Kabát bez rukávů, dlouhá vesta?! To je asi jedno, jak to nazveme,  každopádně tento trend je stále v kursu. Já tomuto trendu nepropadla. Určitě ne, že by se mi nelíbil, když se  pěkně zkombinuje vypadá tento kousek opravdu dobře a dokáže oživit, jinak nudný outfit.
Spíš to je tím, že já prostě mám ráda rukávy. :D i kvůli tomu, že jsem celkem "zmrzlina" a již v tomto počasí nosím zimní kabát a nejvíc mi je vždy zima právě na ty ruce.

Líbí se Vám tento trend?


Hot or Not? Sleeveless Coat

YES
NO


17 komentářů:

  1. nice selection!
    have a great weekend

    OdpovědětVymazat
  2. Ja moc nemusím takéto vesty, ale jednu som si tento rok kúpila aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky si musim co nejdriv nejakou poridit :)

    OdpovědětVymazat
  4. I love it! it goes so well with black (:

    OdpovědětVymazat
  5. Most definitely hot! I love the sleeveless trench! Thank you so much for your kind words on my guest post on Lilly's blog! :)

    OdpovědětVymazat
  6. O cože? Tak tento trend ani vůbec neznám, zase jsem nějak pozadu :D. Vzhledově to vypadá hezky, když je to dobře nakombinované, ale u mě by asi neobstál, protože bych v něm na kole zmrzla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Love the sleeveless coat look! Perfect for the cooler days!

    <3 Shannon
    Upbeat Soles

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Já mám problém, že mi je zima na ty ruce, takže prostě není příležitost to nosit :D ale už jednu mam..:D

      Vymazat
  9. Za mě teda ne, pro mě by to bylo nepraktické :D Mě vadí i když kabát má jenom málo knoflíků, což je bohužel v posledních letech hrozně v módě :D

    OdpovědětVymazat