čtvrtek 12. března 2020

Makeup Brands: F - Flormar

F – Flormar


Tato dekorativní kosmetika byla založena v roce 1970 v Miláně, po úspěchu v Itálii, expandovala do dalších zemích a nyní ji naleznete ve více než 100 zemí světa. Flormar vyprodukuje až 120 milionů přípravků za rok. Přípravky obsahují přírodní extrakty, esenciální oleje, vitamíny a minerální látky které by naši pleť měli udržovat zdravou. Společnost prohlašuje, že klade důraz na kvalitu a velké investice jdou právě do vývoje.


Po pravdě značku moc neznám, zatím jsem neměla šanci vyzkoušet jejich produkty. Je to možná pár let, co jsem zaregistrovala, že vůbec tato značka existuje.V podstatě jsem viděla/slyšela jen recenze o jejich laku na nehty, který byl chválen. Tudíž bych ho ráda vyzkoušela a rovnou i další produkty této společnosti.

Lak na nehty Matte
Matnou mám ráda a je jedno, jestli na rtěnce nebo laku na nehty. Flormar má svou matnou kolekci laků na nehty a mě se zalíbily následující barvy: Satin Black, Elegant Grey, Extreme Grape.

Lak na nehty Quick Dry
Musím se přiznat lakování nehtů vůbec nemám ráda a většinou se mi lak hned pokazí, protože mě nebaví čekat než lak zaschne. Takže rychleschnoucí lak je vždy pro mě správná volba a od Flormaru by se mi líbily třeba tyto odstíny: č. 9, č. 19 a č. 22.

Pudr Bronzing
Tyto bronzery mi hodně připomínají ty od značky Rimmel, myslím tedy vzhledem a možná trochu názvy odstínů, tak proč nevyzkoušet i tento, když je zrovna podobný mému oblíbenému od Rimmel. Vybrala bych si odstín Sun Power.
Rtěnka Silk Matte Liquid
Co je matné to chci, tudíž bych ráda vyzkoušela i tuto tekutou rtěnku. Dle popisku by měla být krémová se skvělou pigmentací, dlouhotrvající a opatřit rtům sametový vzhled. Měla by mít v sobě esenciální oleje a tudíž o rty i skvěle pečovat. A jaké odstíny se mi líbí? Není jich málo – Fall Rose, Autumn Timber, Dark Violet, Tender Terra, Pink Dream a Pretty Plum.

8 komentářů:

  1. Stejně jako ty, ani já tuto značku moc neznám a nikdy jsem od ní nic nevyzkoušela :) Ale třeba od této značky někdy vyzkouším lak na nehty, docela ráda teď zkouším různé barvičky laků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Laky od nich znám, nicméně to je asi jediné. :) Třeba se dostanu i k tomu, abych něco vyzkoušela po dlouhé době.

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pokud slyšela název Flormar tak jsem nejvíc slyšela právě ty laky :)

      Vymazat
  3. Mám pocit, že jsem kdysi měla nějaký lak, jinak zkušenosti se značkou moc nemám. :) V drogerii ji celkem míjím.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo já právě taky, ale vyzkoušet bych chtěla..

      Vymazat
  4. Já jsem od nich hrozně dlouho používala sprej na rychlé zaschnutí laku na nehty. To byla moje stálice, ale od loňska už jsem ho nikde nemohla najít :( Tak ho asi přestali vyrábět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, to bych zrovna ráda vyzkoušela, takový produkt.

      Vymazat