pondělí 2. května 2016

Favorites: April

Asi jste si všimli, že nebyli žádní oblíbenci za březen, bylo to z toho důvodu, že březen pro mě byl velmi hektický. Většinu času jsem trávila v práci, na blog nezbýval skoro žádný čas a vlastně jsem si ani nic v březnu nestihla oblíbit. V dubnu už jsem na tom byla pracovně trochu lépe a jsem ráda, že se s vámi můžu podělit o mé oblíbence za měsíc duben.

SONG... Cake By The Ocean, DNCE
Vůbec jsem nevěděla, že v této kapele zpívá Joe Jonas, o to ji mám ještě radši. Písnička se mi hrozně líbí, co vám? Jsem zvědavá na další písničky téhle skupiny.



APPLICATION...Sing! Smule
Pokud rádi zpíváte, tak je toto pro Vás naprosto skvělá aplikace. Plno písniček s texty, můžete si zazpívat duet s lidmi z celého světa, ale např. i se známými zpěváky (Jason Derulo, Charlie Puth, Jessie J...), tato aplikace rozhodně patří mezi mé oblíbené.



RED CARPET... Kelsea Ballerini
V těchto nádherných šatech byla Kelsea na Academy of Country Music Awards. Bohužel jsem nikde nedohledala od jakého návrháře tyto překrásné šaty byly, kdybyste někdo věděl, pište do komentářů. Dík.
Red carpet
zdroj
FOOD... Frozen Yoghurt
Mražený jogurt jsem poprvé ochutnala tento měsíc a od té doby jsem si ho zamilovala a jednou týdne si ho dopřeju Samozřejmě bych si ho mohla udělat doma, ale to už by nebylo ono. Baví mě celé to kolečko - natoči si jogurt, to vybírání nejrůznějších přísad...a k pokladně, tam už je to horší..:)


7 komentářů:

  1. Great photos! That dress from the Red Carpet is stunning :)

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/05/florals-denim.html

    OdpovědětVymazat
  2. Zaľúbila som sa do tých šiat ♥♥
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Wow I'm swooning over that red carpet dress!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpovědětVymazat
  4. no tie šaty z červeného koberca sú skutočne krásne :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Oh wow the red carpet dress is amazing! And now I want a frozen yoghurt too :'(

    OdpovědětVymazat