pátek 13. května 2016

My Picks/Tips #11

Fashion

Obal na mobil: kdybych měla iPhone měla bych plno obalů a tento by byl jeden z nich. Výběr obalů na mobil to je to,co iPhonařům závidím.:)

Náhrdelník s přívěsky: ten mě zaujal hned, přišel mi takový neokoukaný. Na provázku s různými velikosti, tvary a barvami korálků, jen s nejsem úplně jistá zda bych ho unosila, ale je krásný.

Věšák na šperky: já bych jich potřebovala asi tak 10, ale pro toho, kdo má menší sbírku než já, by se mohl hodit

Sukně s třásněmi: v postu o třásních (tady) jsem psala, že do třásní bych šla jedině na plavkách nebo kimonu. Ovšem tato sukně je opravdu cool a přijde mi naprosto úžasná.

Asymetrický svetřík: oversized svetry/trika miluji, rukáv pod loket ideální a asymestrie mi nijak nevadí, povedený kousek.

Blůza s potiskem: nevšední halenka s abstraktním potiskem, nevím zda bych si jí vzala do města, na dovolenou třeba k moři se určitě unosí.

Deštník s plameňákem: a nakonec tenhle roztomilý deštník. Myslím, že do tohoto aprílového počasí se bude hodit, i když už máme květen.

5 komentářů:

  1. Ten vešiak na šperky je úplne úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Věšáček na šperky vypadá krásně. Taky jsem si přála nějaký kousek s třásněmi, pořídila jsem si kabelku a bohužel mají tendenci se trhat, za chvíli bude asi po nich :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ta sukně je za mě 100% dokonalá ♥♥♥ miluju tyhle rádoby nenápadky černý, co mají zajímavý detaily a skvěle posunou nenápadně outfit na jiný level :)
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vešiak na šperky je úplne úžasný

    OdpovědětVymazat