středa 23. listopadu 2016

My Picks/Tips #15




Vlněný kabát: krásný kabát z Promodu v trendy barvě pro podzim/zimu 2016 mě okouzlil. Vzhledem k tomu, že dost často chodím jen v černé, ani bych nemusela řešit, zda se mi bude barevně hodit a rozhodně oživí outfit. Všímám si, že tato barvička se mi nějako na outwearu zalíbi. V minulých tipech jsem zase doporučovala bundu podobné barvy (tady).

Šaty s límečkem: tak tyhle šatičky mi hned padly do oka, světle růžová v kombinaci s úzkým černým límečkem vypadá dobře. Jen se obávám, že na mě trošku kratší a asi by mi ani tak světloučká barva nesedla.

Krajkové šaty: okouzlující černé krátké šaty, krásný střih, skvělé do společnosti.

Infantilní svetr: samozřejmě vím to, tenhle svetřík je opravdu hoooodně dětinský a odvážný (ne-li nevkusný), ale přijde mi naprosto úžasný. Do ulic bych v něm asi nevešla, ale na doma nebo možná i na chatu, proč ne?!

Makeupová taštička: ten nápis je boží! Otázka je zda je to vhodná taštička na makeup-vzhledem k tomu, že je tak placatá!:)

Chelsea boots: tenhle typ bot naprosto miluji! Skvělé na podzim,ale i zimu a můžete si je vzít téměř k čemukoliv. Zrovna nedávno jsem je vyzkoušela k takovým užším šatům, ačkoliv jsem si říkala, že to nepůjde dohromady, vypadalo to celkem hezky.


10 komentářů:

  1. Love that coat- what a great piece!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovědětVymazat
  2. Love the coat, it has an amazing colour! :)


    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetřík je úžasně úžasný :D do ulic bych v něm klidně vyšla a celkem bych si užívala ty vyděšené pohledy :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. That lace dress is so pretty! Great roundup for the holiday season.
    xo, Whitney and Blaire
    Peaches In A Pod

    OdpovědětVymazat
  5. How sweet is that black lace dress? I just love a fancy fit and flare for the holidays.
    http://www.iamchiconthecheap.com/

    OdpovědětVymazat
  6. These are some cute picks here! :) Thanks for this share.

    xoxo
    www.atsunamatsui.com

    OdpovědětVymazat
  7. Loooove the coat! great picks dear...
    a nice way of styling…
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    OdpovědětVymazat
  8. Fantastic clothes :)
    http://bettefashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat