čtvrtek 10. listopadu 2016

Throwback Thursday: My 5 Most Popular Posts From 2015


Při dnešním TBT Vám představím mých 5 "nejčtenějších" příspěvků z roku 2015.
Příspěvky jsou seřazeny od nejpopulárnějšího.


Úplně můj nejsledovanější příspěvek na mém blogu je ten, kde představuji moji sbírku laků na nehty. Shodou okolností zrovna připravuji post, kde Vám ukážu mojí současnou sbírku. Když se tak koukám na fotky musím říct, že sbírka se o něco zmenšila a nějaké laky na nehty stále mám. Uvidíme jaká sbírka se Vám bude líbit více:)


Můj druhý wishlist z Primarku byl také docela populární, což jsem ráda. Wishlisty mě totiž hrozně baví vytvářet, jen škoda, že z 90% jsou to jen WISHlisty:)


To je panečku chronologie!Nejdřív wishlist,co jsem si chtěla pořídit v Primarku a pak,co jsem si nakonec pořídila. Když se tak koukám na věci, co jsem si pořídila, zjišťuji, že například náramek, náhrdelník a ani košilku jsem ještě ani jednou neměla. Za to boty a klobouk - super koupě!


Komu by se tento post nelíbil..:D Pamatuji si, že při tvorbě koláží jsem se vyřádila a hrozně mě to bavilo. Rozhodně můj nejoblíbenější příspěvek.


A do třetice zase Primark, ten je panečku oblíbený.:) Zrovna z tohoto Wishlistu jsem si nakonec pořídila jen ten klobouk (tedy podobný tomu na fotce).




6 komentářů:

  1. Wishlisty jsou docela populární, koukám :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  2. Primark is always a good idea! ;)
    Have a nice weekend dear!


    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem vytvárať wishlisty, ale primarkové hauly sú aj tak najviac :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Hauly veľmi rada čítam a tie z Primarku ma dosť zaujali:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. wow!! Great post!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: MES VOYAGES À PARIS

    OdpovědětVymazat