neděle 17. prosince 2017

Manzara

Už si nevzpomínám, zda jsem někdy na blogu zmiňovala, že ačkoliv mám ráda hrozně moc nákupy nových kousků do svého šatníku, tak mě opravdu nebaví chození po kamenných obchodech. Co naopak zbožňuji je surfování po všemožných internetových obchodech s oblečením. Odtud bych řekla, že pochází většina mého šatníku. Ráda objevuji nové eshopy, kde bych si něco hezkého pořídila.

A další takový eshop, který jsem do nedávna neznala, je právě Manzara.
Manzara je mezinárodní internetový obchod s oblečením a doplňky, ale nabízí i módu pro pány. 
Představila bych Vám jejich sortiment šatů, které mají opravdu hezké a určitě bych si pár vybrala. 

A jelikož už začala plesová sezóna, tak Vám ukážu i nějaké plesové šaty s kterými byste rozhodně ostudu na svém maturitním plese neudělaly. Hlavně na to, že se jedná o dlouhé společenské šaty, tak ceny jsou opravdu velmi příznivé.

PLESOVÉ ŠATY 
šaty


ELEGANTNÍ ŠATY
šaty


4 komentáře:

  1. Nakupovanie na eshopoch je super v dnešnej dobe. Hlavne teraz pred vianocami, ked je všade plno. Eshop manzara poznám, mám od nich jeden kusok :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty, eshop neznám, hned se juknu ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat