neděle 24. prosince 2017

My Picks/Tips #20: Christmas Edition

Nechtěla jsem psát žádný post zaměřený na Vánoce, nakonec jsem změnila názor a rozhodla se udělat takový kompromis. Tím je vydat "Moje picky/tipy" zaměřené právě na Vánoce, myšleno produkty s motivem Vánoc.
Hezké Vánoce!
A budu ráda, když mi napíšete, zda vás něco z věcí zaujalo.



Triko s citátem: trefný a vtipný citát na triku, triko mají ještě v bílém a červeném a nestojí nějak hodně, já bych ho myslím mohla nosit celé svátky, kdyby se to ovšem stala pravda, vždy když bych si ho vzala na sebe.

Stromečkové náušnice: legrační náušnice v podobě vánočního stromečku asi nemají úplně všestranné využití a vezmete si je maximálně o Vánoce a nebo na vánoční večírek, přesto je to dobrá sranda.

Flanelové pyžamo: pyžámek s motivem Vánoc mají v tomto obchodě více, mě nejvíce zaujalo tohle, protože nese slogan písničky, kterou mám ráda.

Vánoční šaty:šaty s áčkovou sukní vypadají jako triko se sukní, tričko je černé elegantní a naopak sukně velmi odvážná a "šílená". Řekla bych, že tyto šatičky se opravdu hodí jen na nějaký vánoční večírek, potom jsou po pravdě asi vcelku nepoužitelné.

Ugly Sweater: tak ten by měl mít snad každý z nás ne? :D Já mám doma černý s tučňáčkem, tenhle se mi líbí v tom, že je jeden z mála bez zvířátek.

3 komentáře: