středa 30. října 2019

Reading Journal #4

Za zdmi/ The Walls
Autor: Hollie Overton
2018, Ikar

Za poslední dobu jsem si celkem oblíbila knihy s podobnou tématikou. Myslím tím thrillery, kde partner vypadá jako svatoušek, ale doma je tomu úplně jinak. U této knížky se mi navíc líbilo, že byla z části z vězeňského prostředí a byla zde ještě linka s trestancem odsouzeným na smrt.
Hodnocení: 4/5
Book
zdroj


Jen jeden den/ Just One Day
Autor: Gayle Forman
2014, Yoli

Američanka Allyson je na výletě v Evropě, jeden večer potká pouličního herce Willema, ihned to mezi nimi zajiskří. Zodpovědná Allyson udělá, co by nikdy předtím neudělala, odjede s chlapcem na den do Paříže před odjezdem domu. Stráví spolu celý den a noc, pohádka končí, když se Allyson ráno probudí sama a Willem nikde, vrací se zpět do Států, nastupuje na univerzitu a Willema nemůže dostat z hlavy. Setkají se ještě někdy? Byl to pouze jeden den a Allyson musí jít dál?
Knížka mi přišla takový průměr, úplně mě nenadchla, někdy to bylo moc táhlé. Nejvíc se mi líbil začátek, tedy seznámení s Willemem a den s ním a také konec. To mezitím pro mě nuda.
Hodnocení: 3/5

Poslední velký den/ Photos of You
Autor: Tammy Robinson
2019, Cosmopolis

Příběh je opravdu dojemný a smutný, bohužel jsem se do knihy nějak nezačala a tudíž mě ani "nedostala". Kniha vypráví o mladé 28leté dívce, které se vrátila rakovina a není pro ní už žádná léčba, která by ji mohla zachránit a zbývá ji tedy pár měsíců života. Rozhodne se tedy, že si splní svůj největší sen o kterém snila již jako malá.
Hodnocení: 2/5

Nejskrytější přání/ The Things We Wish Were True
Autor: Marybeth Mayhew Whalen
2017, Mystery Press

Tato knížka od mě nemůže mít doporučení, nebavila mě a byla pro mě, jak se říká o ničem. Přitom anotace vypadala dobře. Na databázi knih má také v celku dobré hodnocení, takže je možné, že to bude mnou. Opravdu jsem se, ale nutila do čtení a přečtení.
Hodnocení: 2/5
Book

4 komentáře:

  1. Asi mě žádná z těchto knížek nezaujala natolik, že bych si ji chtěla přečíst :) Celkově mám poslední dobou problém najít si takovou knížku, která by mě chytla :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu z knih neznám a úplně nevím jestli by mě lákaly, navíc v poslední době jsem zaměřená spíš na seriály. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat