čtvrtek 2. dubna 2020

Movie Journal #9

Po dvou letech filmový deník?! To jsem si dala na čas, ale je to také tím, že na filmy moc nesleduji a když ano, dost často po 20 minutách spím, jednoduše si nemůžu pomoct.
Za rok 2020  jsem viděla jen 13 filmů a z toho jsem vybrala 5, které mě zaujaly.

Tall Girl/ Čára
2019, USA
Režie: Nzingha Stewart

Film spíše pro mladší publikum, klasická teenagerovská romantická komedie. Podobné příběhy známe s plnoštíhlou dívkou, kde ji nikdo nechce protože má pár kilo navíc. V Čáře, jak již název prozradil se jedná o dívku, která je vysoká a to ji trápí. Film jsem objevila náhodně na Netflixu a přiznám se, že mě bavil.


Every Day/ Den co den
2018, USA
Režie: Michael Sucsy

Romantika....pro teenagery, ale nejen pro ně. Řekla bych celkem originální námět – A se každý den probudí v těle někoho jiného a zůstane v něm po dobu 24 hodin, nikdy neví v jakém těle se probudí a nikdy se neprobudí v jednom těle dvakrát. Přesto A najde lásku a ona jeho a je jedno, zda bude zítra muž, žena, tlustý, hubený, černý nebo bílý. Film se mi hodně líbil. Romantických filmů bylo natočeno mnoho, náměty se pořád opakují, u filmu Den co den mi přijde, že tvůrci přeci jen přišli s něčím novým.


A United Kingdom/ Spojené království
2016, VB/USA/Česko
Režie: Amma Asante

Film inspirovaný skutečnými událostmi. Příběh o králi Botswany a o tom, jak jeho láska k milované ženě – Britce, uvrhla jeho království do politického zmatku. Přestože na ně byl vyvíjen obrovský tlak, byli od sebe odděleni, vždy za svoji lásku bojovali. Krásný příběh.


Chamboultout/ No Filter
2019, Francie
Režie: Eric Lavaine

Tento jsem jsem viděla v letadle a celkem mě pobavil, hlavní hrdina oslepne a od té chvíle své chování, slova nijak nefiltruje.


Ready or Not/ Krvavá nevěsta
2019, USA
Režie: Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillet

Hororová komedie, která začíná svatbou, ale nekončí odjezdem na líbánky jako téměř každá svatba. Grace se má provdat do prominentní bohaté rodiny, která své jmění získala díky deskovým hrám. Před svatební nocí se Grace od svého novomanžela dozvídá o tradici rodiny. Nový člen si s nimi musí zahrát deskovou hru. Volba padne na schovávanou, ale ne ledajakou, začíná lov nevěsty.

12 komentářů:

  1. Poslední film mě naprosto dostal, už trailer mě dost děsí, na podobné filmy se nedívám, ale přesto bych tento chtěla vidět, tak uvidím, jestli seberu odvahu :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, já se na to koukala v letadle, takže všude lidi kolem mě, tak to šlo :D

      Vymazat
  2. Nevěstu jsem viděla, ale zas tak děsivé mi to nepřipadalo.😂 Každopádně mě bolela dlaň, když tu svoji prostřelenou zahakla o ten šroub. 🤷‍♀️ Jinak jsem ze zmíněných viděla ještě Tall girl a to byl prostě takový film, na který sem se podívala, byl zajímavý, ale znovu si jej nepustim. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy :) Na Čáru jsme narazila na Netflixu, ale zatím ji neviděla :) Ale Krvavou neěstu rozhodně vidět chci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čára mě bavila i když je to trochu takový typický film ze střední :)

      Vymazat
  4. Videla som Krvavú nevestu, priateľ má rád horory tak ma ukecal, nech si to spolu pozrieme. Ale popravde, prišlo mi to skôr ako hororová komédia, čo ja osobne teda chválim. Len ten záver bol taký prekombinovaný, inak by to bolo super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to byla hororová komedie, to souhlasím závěr to už bylo zbytečně překombinované :D

      Vymazat
  5. Neviděla jsem z tvých tipů vůůbec nic :D Ale to je tím, že jsem spíš na ty seriály než filmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to samé za 3 měsíce jsem viděla tak 10 filmů a to většinu v letadle :D

      Vymazat
  6. nevidela som ani jeden :) ale vyzerajú super

    OdpovědětVymazat