sobota 25. dubna 2020

My Picks/Tips #26: Home Edition

1          2          3

Pyžamová souprava: tak tohle pyžamo, které se skládá s tílka a kraťásků mi přijde prostě rozkošné. Hlavně se mi na něm líbí ty drobné puntíčky. Méně jsem si jistá už tou gumou u tílka, aby to při spaní někomu nevadilo, zrovna mě si myslím, že by mohlo.

Disney tričko: volné tričko s vtipným nápisem a princeznou Mulan, na doma jako dělané. Oversized trika mám moc ráda a vlastně docela i trika s potisky.

Sportovní legíny: hodně z vás nyní doma sportuje, takže určitě dochází sportovní oblečení :D. Tyhle legíny s vysokým pasem se mi líbí a mají dostupné různé provedení.

4        5        6

Yankee Candle: poslední dobou všichni trávíme doba více než, kdy jindy a to hlavně večery, protože není, kam jít. Já si večer zpříjemňuji zapálenou svíčkou. Vybrala jsem vůni pivoněk, protože je zbožňuji.

Nádoba na limonádu: tyto "dávkovače" na limonádu mě lákají delší dobu. Líbí se mi představa, jak si v nádobě udělám domácí limonádu nebo klidně i nějaký koktejl jako Mojito a pak si jen dolévám.

Bucket list plakát: stírací plakát životních výzev mne zaujal, přijde mi to jako super nápad. Na druhou stranu do bytu bych ho asi úplně nechtěla, ale pro ty, co mají garáž, tak tam by už vyvěsit šel.




8 komentářů:

  1. Pyžamová souprava je dokonalá :) ..až se trošku stydím za to, v čem obvykle spím já :D Bucket liset plakát mě zaujal, ale moc se mi nelíbí jeho design, asi si ho dokážu představit taky jen v té garáži :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, ten design mi také vadí, do bytečku by se mi to nehodilo :D

      Vymazat
  2. Woooo
    Awesome post
    Have a lovely day too =)

    OdpovědětVymazat
  3. Pyžamové soupravy jsou skvělé, na spaní i jen tak na doma :-) objednávám si je v Lidlu, kde mají kvalitní bavlněné za zlomek ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ta tip. Já nyní mám na sobě jednu z HM :) Hořejšek na knoflíčky a je extrémně pohodlná a roztomilá :)

      Vymazat
  4. Awesome post dear
    PS: Follow me

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpovědětVymazat