úterý 15. září 2020

Lookbook: August 2020

Elegance
První outfit jsem měla na svatbě kamarádů (šaty: F&F)
Druhé šaty jsem si oblékla u příležitosti večeře v krásné restauraci Terasa U Prince (šaty: COS)
Outfit
Letní šaty
Další dva outfity jsou mé nové letní šaty, oboje jsou z asijského eshopu Shein a jsem s nimi moc spokojená.
Outfit
Květiny
Další dva looky máme ve znamení květin. Černá blůzka je z H&M, mám ji moc v oblibě, nemusí se žehlit a je hrozně příjemná a pohodlná. Růžové kimono je taky můj letní favorit, pořídila jsem ho ve Forever 21, tento obchod bohužel už není v ČR dostupný.
Outfit
Žlutá
V srpnu byly i chladnější dny, toto jsou moje weekend outfity. Šedo-bílo-žlutá mikina je ze Sinsay, na relax výborná. Žluté pruhované triko jsem pořídila v Primarku.
Outfit









3 komentáře: