úterý 8. září 2020

My Eyewear collection

Dnes Vám představím svou kolekcí brýlí, převážně slunečních 👓, ty totiž patří do mých letních MUST HAVE doplňků. Uvidíte, že jich rozhodně nemám málo. 🤫

8 komentářů:

  1. Jééj ty máš ale pekný, príjemný, zvonivý hlas! ♥ Ja mám lennonky a nové mačacie v štýle vintage ♥ Ale ešte dvoje mám kdesi založené, pre prípad núdze, ale tie sú v rovnakom "vintage" štýle :-D ❤

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  2. Love them all!

    Shauna

    www.lipglossandlace.net

    OdpovědětVymazat
  3. Mít tolik krásných slunečních brýlích je můj sen! :) Bohužel ale nosím dioptrické brýle, takže mám smůlu :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Video jsem viděla, dříve jsem mívala také tolik brýlí :)

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat