neděle 15. listopadu 2020

Gift Ideas for HER / Beauty #2



Mnohé z vás jsou určitě zvyklé nakupovat vánoční dárky s předstihem. Už nyní brouzdáte po různých eshopech (když kamenné prodejny jsou stále zavřené), co byste tak mohly svým blízkým koupit. 

Rozhodla jsem se trochu pomoci a sdílet s vámi pár tipů na dárky, kterými můžete potěšit své kamarádky, maminky, babičky, kolegyně, prostě jakoukoliv ženu.

PARFÉM: jakou ženu nepotěší vůně? Snad každou...Důležité je vědět, co má obdarovaná ráda.
Tip –zkuste kouknout do její koupelny a očichat vůně, co tam má. :) Já doporučuji vůni například vůni Chloé od Chloé.

KVALITNÍ ŠAMPON: slyšeli jste už o vlasovém zázraku Olaplex? Já o těchto produktech na vlasy zatím četla samé chvály. Cena ovšem odpovídá předesílané kvalitě. Mnoho žen si možná právě kvůli vyšší ceně šampon nepořídí a proto je to skvělý dárek.

KOUPELOVÁ BOMBA/PĚNA: než koupíte pěnu nebo bombu do koupele, musíte samozřejmě vědět, že příjemkyně dárku má doma vanu a ne sprchu :) Je to skvělá drobnost, která potěší. Doporučuji ručně vyráběné od značky Lush.

IPL SVĚTELNÝ EPILÁTOR: pokud hledáte nějaký hodnotnější dárek pro svou blízkou a víte, jak nesnáší holení nohu či jiných partií nebo návštěvu salonu. Zvolte IPL světelný epilátor, já po něm toužím už léta, ale stále jsem se nerozhoupala. Na trhu najdete i levnější verze, ale za mě bych volila Philips Lumea.

DÁRKOVÉ SADY LÍČENÍ: sada líčení je téměř vždy dobrý nápad, v této od Anastasia najdete paletku očních stínů, tekutou tužku na oči, řasenku a rtěnku.




10 komentářů:

  1. Wow very beautiful picks for her. I love all the choices you narrowed them too. Essentials and really cool to have. Stay beautiful and keep sharing.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    vybrala jsi moc pěkné dárky. Potěšilo by mě vše, ale nejvíce ta sada ABH a parfém Chloé. Jeden jsem kdysi měla, asi ten úplně první, teď se mi to úplně připomnělo, protože mám doma hned několik vzorků. No, možná si ho pořídím:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nápad na dárky pro holky a ženy! Já bych uvítala též nějakou péči na vlasy, Olaplex chci dlouho zkusit, tak uvidíme:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také dlouho chci vyzkoušet Olaplex, ale stále jsem váhala kvůli ceně.

      Vymazat
  4. Já bych teď momentálně potřebovala tu bombu a teplou vanu :) Ideální tip.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Great ideas. I love Lush cosmetics. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpovědětVymazat