čtvrtek 11. února 2021

Nail Polish Declutter

Před časem jsem se rozhodla, že vyřadím laky na nehty, které již neunosím nebo jsou prostě už staré.
Nemám rozhodně nějakou obří sbírku, ale protřídit to jednou za čas chce. Laky kupuji jen v drogerce a to především dvě značky – Essence a Miss Sporty
Pojďme se tedy kouknout, kterým jsem řekla sbohem.

5 komentářů:

  1. Teď se zabývám čtením blogu, ale určitě mrknu :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dřív měla velkou sbírku laků, ale ani jsem všechny laky nestíhala používat. Teď už mám jen pár laků a vyhovuje mi to více :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím! Já jich dříve měla ještě víc.

      Vymazat
  3. Ahojky,
    taky bych to měla trochu protřídit. Mám nejvíce laků asi z Avonu a od Essence. Stejně jako ty kupuji hlavně ty levné, jsem s nimi spokojená:-)
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to nemá smysl kupovat ty dražší, stejně se mi vždy oprýskají stejně rychle jako ty levné :D

      Vymazat