středa 19. května 2021

My Picks/Tips #30

Fashion

Černá košile: volně střižená jednoduchá košile z eco viskózy a lnu, látka na mě působí, že bude hodně prodyšná a tedy košile bude skvělá i pro teplejší dny. Líbí se mi její vintage vibe.

Háčkovaný top: padl mi do oka hned, tento háčkovaný top, něco háčkovaného bych si mohla pořídit nebo rovnou uháčkovat (to spíš ne). Líbí se mi asi nejvíce tato barevná pastelová verze, nicméně mají i bílý, černý a nebo bílý v kombinaci se světle modrou. 

Široké kalhoty: nejsem si jistá, že by tento střih kalhot, lichotil mé postavě, ale ráda bych určitě nějaké takové vyzkoušela. Tady ty mě zaujaly i svou barvou, sice popisek píše zelená, ale já vidím určitý odstín žluté. Jsou i eco aware, takže šetrné k životnímu prostředí.

Čtvercový šátek: šátek mě oslovil hned na první dobrou a je to celkem zvláštní, protože obsahuje oranžová barva a tu já opravdu nemusím. Ovšem v kombinaci s korálovou a růžovou, vypadá opravdu dobře. Myslím, že by to byl skvělý doplněk na jaro/léto ať už na krk a nebo použít jako ozdobu do vlasů. 

Korálkový náramek: korálkové náramky jsem si za poslední roky dost oblíbila. Nosím je skoro každý den (pokud tedy nejsem doma nebo nejdu jen na nákup). Tak jsem si říkala, že bych si mohla pořídit nějaké lepší než jen z Ebay či Aliexpress.


7 komentářů:

  1. Pěkné tipy, zajímavě vypadá hlavně ten háčkovaný top :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě také zaujal, ale obávám se, že by to na mě nevypadalo jako na té modelce :D

      Vymazat
  2. The black shirt with the scarf would definitely go into my closet. Great read and thanks for sharing.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta černá košile je super. Moc se mi líbí, vypadá pohodlně a navíc černá se vždy unosí :)

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat