úterý 1. června 2021

Makeup Brands: K - KVD Vegan Beauty

 

K – KVD Vegan Beauty

KVD Vegan Beauty pod tímto názvem známe značku déle než rok, předtím značka patřila Kat von D a vystupovala pod názvem majitelky, ta oznámila v lednu 2020, že značku prodala. Značka ji tedy není nijak spojena s Kat Von D a přejmenovala se na KVD Vegan Beauty, vlastněna společností KENDO. Kosmetika je 100% veganská, produkty nejsou testovány na zvířatech a snaží se být šetrné k naší planetě. Značka se inspiruje zejména tetováním, klade důraz na vysokou pigmentaci a dlouhou výdrž.

Žádný produkt jsem zatím neměla možnost vyzkoušet. Kouknula jsem se na všechny výrobky, co značka nabízí a zaujaly mne následující.


Everlasting Liquid Lipstick
Od této značky mě hned zaujaly jejich řady tekutých rtěnek. Řada Everlasting slibuje vysokou pigmentaci, dlouhotrvající matný efekt a díky krémovému složení by se měla skvěle roztíra. Můžete si vybrat ze 41 odstínů od nude odstíny přes růžové a červené až k těm divočejším. Já bych si vybrala asi tyto tři Outlaw, Love Dare a Plath.
KVD Beauty

XO Lip Vinyl Lipstick
Od této rtěnky bychom měli očekávat intenzivní pigmentaci s lesklým finišem. Máme na výběr šest různých odstínů, za mě by to byl odstín Lolita a Carnation.
KVD Beauty

Tattoo Liner
Oční linky s aplikátorem, který by měl díky jemné a pružné špičce, udělat precizní linku. Štěteček údajně obsahuje 325 vlásků pro skvělé vykreslení linky. Opět bychom se měli dočkat skvělé pigmentace a výdrže. 
KVD Beauty


Lolita Por Vida Eyeshadow Palette
Tato paletka mě zaujala na první pohled, líbí se mi sestavení odstínů od nude přes zlatavé až po různé růžové barvičky. Odstíny v paletce najdeme ve 4 různých provedeních – matné, duhové, třpytivé a metalické. Všechny odstíny v paletce byly vytvořeny tak, aby ladily se všemi podtóny pleti.
KVD Beauty





6 komentářů:

  1. Tuto kosmetiku vůbec neznám, ale vypadá zajímavě.

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    tuto značku jsem taky nikdy nezkoušela, ale hodně mě lákají ty linky, které zmiňuješ v článku, a potom se mi líbila jedna paletka, která po otevření vypadala jako okna v gotickém kostele. Těším se na představení další značky:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, ruhle značku vůbec neznám.. Ale ta paletka vypadá úžasně!! :)

    OdpovědětVymazat